«Біт смаків»: нове звучання смаку у меню від KFC і Monatik

«Біт смаків»: нове звучання смаку у меню від KFC і Monatik

18.08.2025 02:08
  595
Оксана Дудка

З 5 серпня цього року мережа ресторанів KFC представляє нову лінійку страв під музичною назвою «Біт меню від Monatik». І тут йдеться не лише про унікальні смаки, а й про абсолютно новий стиль, створений за участі співака.

З травня цього року яскравий трек із кріспі-бітами страв KFC «Саме так лунає смак» міцно засів у плей-листах українців та українок. Оригінальний саунд став результатом співпраці мережі ресторанів та одного з найяскравіших артистів України — Дмитра Монатіка. І ось зараз ця колаборація дарує нам можливість не лише почути, а й скуштувати цей біт.

Що чекає нас у «Біт» меню:

  • Тріпл Чіііз біт — бургер з вишневим соусом, потрійним сиром і ніжною рожевою булочкою. Неповторне поєднання, яке жодного не залишить байдужим.
  • Теріякі біт бакет — крила або стріпси в соусі Теріякі, що додають стравам пікантності та екзотичного відтінку.
  • Лимонантік біт — освіжаючий лимонад зі смаком черешні, що гармонійно доповнює нові смаки.
  • Шейк чері біт та Морозиво айс біт зі смаками вишні й малини, які залишають післясмак із солодкою ноткою.

Ознайомитися з новинками «Біт меню» детальніше й замовити доставку можна на офіційному сайті KFC Ukraine.

Дмитро Монатік став не лише натхненником нового меню, а й активно долучився до процесу дегустацій та створення страв. Його поради та відгуки допомогли відшліфувати кожну позицію, надаючи їм особливого характеру.

Оригінальний стиль упаковки — ще один важливий елемент реалізації цієї концепції. Розроблений Дмитром дизайн було розміщено на стаканах, бакетах і коробках для бургерів, а також відтворений в декорі ресторанів. Особливий акцент нового фірмового стилю — слово «Надихай!», яке ви можете побачити не лише на пакуванні та стінах ресторанів, але й почути у новому треку Дмитра, створеному спеціально для цієї лінійки.

Музика, смак і дизайн — у поєднанні все це створює атмосферу, де кожен елемент виглядає як частина великого мистецького проєкту. Побачити, як це працює, можна у відео рекламної кампанії нового меню, частину якого було знято в одному з ресторанів KFC на Софіївській Борщагівці.

Звичайно ж, знайомство з новим меню супроводжує ціла низка цікавих активностей. На прихильників закладів KFC чекають розіграші, конкурси та цікаві акції, які проводяться не тільки в ресторанах, а й у соціальних мережах. Тож кожен має шанс стати частиною цієї гастрономічної події та виграти чудові призи.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  294