Весна близько: кращі жарти і меми рітейлерів у березні
Антошка, Аптека 24 і Мамамія про вибори, “невірний хлопець” від сирів Пирятин, альтернатива пакету АТБ і страшна таємниця Tesla – про що і як жартували рітейлери в перший місяць весни.
Цей текст доступний також російською мовою
Розглядаючи кращі ситуативи березня, важко проігнорувати гарячі теми, що з’явилися на початку квітня. А тут таке, що і очікування нового сезону “Гри престолів” пішло на другий план: передвиборчі гасла, дебати, пацанські виклики на здачу аналізів… З такими випадами кандидатів стає важко бути серйозним навіть великому бізнесу, що уважно стежить за політичними баталіями. Ось в нервовому очікуванні результату компанії і починають креативити.
І одним з перших в рітейлі на останні події відреагували в Антошка. “Стадіон так стадіон”, – написали в Facebook мережі магазинів дитячих іграшок і… запропонували на стадіон знижку 30%.
“Всі на аналізи!”- закликала медична лабораторія Синево.
Придбати баночки для аналізів запропонувала Аптека 24. Загалом, кожен намагається підтримати кандидатів чим може. Ну просто мі-мі-мі.
Mamamia зробила пародію на передвиборну рекламу команди кандидата в президенти Володимира Зеленського “Здай корупціонера – отримай 10%”. Тільки тут пропонують здати коробку конкурента – в компанії підкреслили, що The Mamamia – королева піци.
Не стали ігнорувати в Mamamia й інше яскраве передвиборче гасло, що вже стало мемом на просторах UAnet.
Ecopanda призвала “ДУМАЙ про природу та залиш після себе ЗЕлену планету!”
І тільки Медтехніка призвала: “Одягай..ТЕ памперс і марш на дебати!”
Ще більше передвиборчого креативу від українських компаній можна знайти в спеціальному огляді RAU.
Тим часом, в Укрпошта заговорили про стратегії і тактики в таких питаннях, як розсада.
У АТБ знайшли альтернативу своїм пакетам. Тепер гордість рітейлера – еко-сумки. Про них жартувати тепер теж почали. “Головне, знайти підхід до неї”, – підписали пост в Facebook мережі дискаунтерів.
В Епіцентр К згадали вже забутого багатьма Ждуна. “Можна нескінченно довго міркувати і дискутувати на тему того, чи так вже й добре мати величезний вибір”, – написали в Facebook ТЦ.
Укрзалізниця знає, як розбити серце. Пройшла епоха…. До сліз!
Сир Пирятин, звичайно, не група Пирятин з їх хітом “Нема грошей”, але до музики теж тяжіють. Ось, Елтона Джона 25 березня з днем народження привітали. Схожий?
Але головний хіт Пирятина в березні – це звичайно ж мем “невірний хлопець”. Блискуче виконання!
Сільпо впровадив сканер долонь 1 квітня.
Ашан традиційно про наболіле – “очікування і реальність”. Зазвичай в них це “закон підлості” або котики. Правда, коти на зображенні занадто різні. Чи так і задумано і це два різних кота по різному зустрічають господаря. Піди розбери, що хотів сказати цим Ашан.
Але звання “котика місяця” цього разу за Tesla. Ілон Маск визнав, що логотип бренду – це всього лише ніс кота. Така собі “котесла”. А тепер спробуйте це розвидіти!
Читайте також наш попередній огляд –
Кращі жарти і меми рітейлерів в лютому: АТБ, Епіцентр, Олег Ляшко і День святого Валентина