Новий український бренд Basix представлений в ЦУМ Київ (+фото)

Новий український бренд Basix представлений в ЦУМ Київ (+фото)

05.08.2025 02:08
Оксана Дудка

ЦУМ Київ презентує Basix — бренд одягу, взуття та аксесуарів, який пропонує сучасну інтерпретацію базового гардеробу. Мінімалізм, універсальні силуети, преміальні матеріали й комфорт — усе це поєднано у колекціях, створених не на сезон, а на роки.

Basix — це відповідь на запитання: що справді потрібно людині від одягу? Відповідь проста: речі, які служать. Які виглядають добре, залишаються актуальними і не зникають разом із черговим трендом.

У фокусі бренду — smart- і sport-casual: сорочки, жакети, трикотаж, денім, взуття, білизна, аксесуари. Колекції витримані у візуально чистій естетиці, мають гнучку розмірну сітку для чоловіків і жінок, створені з натуральних і функціональних матеріалів: бавовни, льону, віскози, вовни меріноса, кашеміру.

Місія Basix — зробити якісний, функціональний одяг привабливим за ціною та змінити культуру споживання: менше речей, більше сенсу. У кожному виробі — баланс дизайну, форми й відчуттів.

Команда Basix — це синергія досвіду та експерименту, яку об’єднує досвід у fashion-індустрії: дизайнери, баєри, логісти, маркетологи та технологи, які працювали з провідними міжнародними та українськими брендами. Ядро команди сформувалося на основі експертизи ЦУМу — простору, де мода розглядається не поверхово, а глибоко й системно. Цей досвід трансформовано у власну систему — чесну, чітку, без надмірного шуму, де перше місце займає потреба клієнта.

Стилізацію кампанії колекції весна-літо 2025 здійснила провідна стилістка Тетяна Немченко.

Ознайомитися з колекцією можна вже зараз у ЦУМ Київ на -1, 2 та 3 поверхах або онлайн. Підписуйтеся на соціальні мережі бренду — попереду нові дропи.

 


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Глінтвейн у тюбику: Як молодий бренд зубної пасти Splash завойовує аудиторію за допомогою лімітованих продуктів з нестандартними смаками

Глінтвейн у тюбику: Як молодий бренд зубної пасти Splash завойовує аудиторію за допомогою лімітованих продуктів з нестандартними смаками

Український бренд Splash, що здобув впізнаваність після вірусної пасти зі смаком борщу, продовжує стратегію продуктового...
time icon