У Китаї відкрили 20-метровий автомат з продажу автомобілів (фото)

У Китаї відкрили 20-метровий автомат з продажу автомобілів (фото)

27.03.2018 11:03
  2450

Alibaba і Ford відкрили в Ганчжоу перший в Китаї вендінговий автомат з продажу автомобілів.

Китайський інтернет-рітейлер Alibaba Group у партнерстві з американським автоконцерном Ford запустив у місті Гуанчжоу вендінговий автомат з продажу автомобілів. Про це пише портал Liga.net з посиланням на Techcrunch і CNBC.

Це – перший подібний автомат на території Китаю.

На першому етапі вендінговий апарат висотою в 20 м буде застосовуватися в рамках тест-драйву для потенційних покупців в Super Test-Drive в Гуанчжоу. Будь-який бажаючий провести тест-драйв того чи іншого автомобіля Ford тепер може це зробити самостійно, не вдаючись до допомоги інших людей, для цього потрібен лише смартфон, спеціальний додаток і обліковий запис в Tmall.

У тест-драйв центрі в Гуанчжоу представлено більше 40 автомобілів, що випускаються Ford, в тому числі моделі Explorer SUV, Mustang, Edge і Everest. Покупець може вибрати в додатку або на сайті Tmall будь-яку вподобану йому доступну на той момент модель, забронювати її та вибрати зручний час для тест-драйву, після чого зробити Селфі, щоб програма розпізнавання облич запам’ятала його.

Коли покупець приїжджає в тест-драйв центр, йому необхідно підійти до спеціального екрану, який обладнано системою розпізнавання облич. Програма підтверджує його бронювання і спускає клієнту вподобану машину.

Вартість тест-драйву варіюється від $15,7 до $31,4 в залежності від обраної моделі.

Раніше компанія повідомляла, що хоче використовувати такі апарати безпосередньо для продажу автомобілів, в тому числі в кредит.

Подібний автомат запрацював в травні 2017 р в Сінгапурі, він вміщує 60 автомобілів. Ще раніше технологія з’явилася в американському місті Нешвілл.

Джерело: Liga.net

Читайте також

Auchan починає розвивати мікро-магазини без кас і персоналу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293