Auchan Україна підсумувала тижні органічного шопінгу: підтримка локального бізнесу та просування сталого споживання
З 7 по 27 травня мережа гіпермаркетів Auchan Україна провела тижні органічного шопінгу — масштабну ініціативу, спрямовану на популяризацію культури споживання органічних продуктів від українських виробників.
Захід охопив усю мережу магазинів компанії та відбувся за участі громадської спілки “Органічна ініціатива” та за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).
Тижні органічного шопінгу мали на меті збільшити рівень обізнаності населення щодо органічних продуктів, допомогти українцям розпізнавати органічні продукти за державним маркуванням та обирати здорові й екологічні альтернативи. Окрім того, Auchan Україна:
- підтримала українських локальних виробників, стимулювавши купувати українські корисні продукти
- зробила органічні товари доступнішими завдяки спеціальним ціновим пропозиціям у межах кампанії “Вигідний возик”
- акцентувала увагу на державному логотипі органічної продукції, пояснюючи його значення та критерії сертифікації
- залучила до просування ідеї органічного способу життя впізнаваних особистостей, зокрема музиканта та громадського діяча Олега Скрипку.
Органічні товари, представлені в Auchan Україна, вирощуються без використання синтетичних пестицидів, гербіцидів чи інших хімічних добавок, а також мають офіційні сертифікати відповідності. Ключовим маркером для споживача є державний логотип України — зелений листок на фоні жовтого й блакитного кіл, що символізують сонце й воду. Продукти з таким маркуванням підтверджують відповідність вимогам органічного виробництва та проходження сертифікації.

«Навіть в умовах війни споживачі в Україні демонструють стабільний інтерес до якісного, локального й здорового харчування. Тижні органічного шопінгу — це наш вклад у розвиток здоров’я українців та підтримка локальних виробників, які працюють у сфері сталого розвитку», — зазначають у прес-службі Auchan.
Auchan Україна продовжує розвиток органічного напрямку, надаючи вигідні пропозиції в межах “Вигідного возику”. Таким чином, кожен українець може дозволити собі більше разом з корисними українськими товарами.
Read also
Як перейти з ручних аудитів на аналітику в реальному часі: досвід роботи мережі Рукавичка з платформою effie
