Art Nation Loyalty у фіналі International Loyalty Awards, найважливішої світової нагороди з лояльності

Art Nation Loyalty у фіналі International Loyalty Awards, найважливішої світової нагороди з лояльності

26.02.2024 11:02
  1650
rau

International Loyalty Awards щорічно відзначає найкращі інноваційні кейси з лояльності, які реалізуються протягом року. Вперше українська компанія потрапила до переліку фіналістів одразу у трьох категоріях та буде змагатися з Saudia Airlines, McDonald’s, Flying Tiger Copenhagen, Kaufland, Lidl та іншими за найвищі відзнаки.

Акція лояльності “Шлях до Перемоги”, розроблена у партнерстві Art Nation Loyalty з мережею мультимаркетів Аврора, вийшла до фіналу одразу у двох номінаціях: “Найкраща маркетингова кампанія програми лояльності” та “Найкраща соціальна ініціатива”.

Акція лояльності “JOYKIS Весело грай – імунітет захищай!”, розроблена спільно з мережею Аптек 9-1-1 – також у фіналі в категорії “Найкраща програма лояльності”.

“Ми перша в історії України компанія, яка номінована на таку важливу нагороду в індустрії лояльності! Дякую партнерам, команді Art Nation. Це велике досягнення, можливість заявити всьому світу, що українські компанії інноваційні, талановиті та створюють унікальні акції лояльності для клієнтів, навіть в умовах війни”, – зазначає Едуард Ахрамович, засновник та СЕО Art Nation Loyalty.

“Якщо для кінематографії найпрестижніша нагорода Оскар, то для компанії, що працює у сфері лояльності — це стати фіналістом престижної міжнародної премії International Loyalty Awards! Це результат цілого року наполегливої роботи кількох команд та уважної співпраці з нашими партнерами – мережами Аврора Мультимаркет та Аптека 9-1-1”, – додає Ірина Громова, маркетинг-директорка в Art Nation Loyalty.

Переможці будуть оголошені 24 квітня на міжнародній конференції з лояльності у Дубаї (Loyalty Connect Dubai). Вона об’єднає понад 3000 ключових світових брендів та агентств у світовій індустрії маркетингу лояльності.

Довідка. Art Nation Loyalty — компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності для ритейлерів та розробляє фіджитальні товари для FMCG.

Art Nation Loyalty – https://artnationloyalty.com/

Faсebook – https://www.facebook.com/artnationloyalty


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  319