Аптека 9-1-1 вдруге поспіль стала переможцем премії HR-бренд Україна
Аптека 9-1-1 здобула спеціальну партнерську нагороду від Employer Branding Community у межах премії HR-бренд Україна — ключового національного конкурсу, що відзначає найрезультативніші проєкти у сфері роботи з людським капіталом та іміджем роботодавця.
Премія HR-бренд Україна — одна з найпрестижніших щорічних відзнак у сфері управління людським капіталом, HR-маркетингу та формування іміджу роботодавця. Аптека 9-1-1 вже другий рік поспіль серед переможців.
Цьогоріч компанія отримала спеціальну нагороду від Employer Branding Community у номінації “HR-маркетинг у дії”. Всього серед номінантів було 72 проєкти.
В Аптека 9-1-1 зазначили, що програма «Win&Win-мотивація в дії» — це комплексна система мотивації, що об’єднує кілька ключових корпоративних ініціатив:
- Агенти змін — співробітники, які пропонують зміни та покращують процеси в компанії.
- Креатори 9-1-1 — команда, що генерує та втілює креативні ідеї на розвиток позитивного іміджу бренду.
- Найкращі з найкращих — визнання тих, хто демонструє найвищі результати та цінності компанії.
«Ця нагорода — визнання нашої системної роботи, командної енергії та віри в те, що люди — завжди ключ до успіху. Наша сила — це наша незламна команда. Наша місія — забезпечувати українців якісними ліками та професійним сервісом. Пишаємося кожним, хто долучається до створення культури Win&Win щодня», — наголосила очільниця корпоративних комунікацій компанії Аптека 9-1-1 Валентина Йовенко.
Read also
Єгор Павленко, Live Animations: До чого рухається гейміфікація зараз
