Алло запустила перший в Європі віртуальний магазин
Додаток працює на основі технології доповненої реальності Apple ARKit. У компанії будуть поступово розширювати асортимент товару, представленого в віртуальному магазині.
Онлайн-канал формує чималу частку в обсязі продажів: за словами Євгена Резуева, маркетинг-директора Алло, цей канал генерує до 19% загальних продажів рітейлера. Тому компанія продовжує інвестувати в онлайн.
Віртуальний магазин являє собою віртуальний простір, в яке можна увійтиза допомогою смартфону. Всередині можна оглянути товари з різних ракурсів, відкрити їх, вивчити технічні характеристики, вибрати і замовити доставку.
Додаток дозволяє відвідати віртуальний магазин Алло де завгодно: на вулиці або в приміщенні, а детально опрацьовані 3D моделі техніки дають можливість вивчити зовнішній вигляд нітрохи не гірше, ніж при особистому візиті в магазин.
Трендом останніх років стала трансформація офлайна – поява віртуальної полки і скорочення площі магазину. “Бажання клієнта оглянути з усіх боків товар не зникло. VR дозволяє це зробити набагато краще ніж просто фотографії звичайних інтернет-магазинів. Технології доповненої реальності, VR, знаходяться в нижній точці експоненційної кривої і далі це буде виключно зростання і активний розвиток”, – зазначає різу.
Подібне рішення вже працює в Amazon. “Нам важливо було бути першими в інвестуванні такого проекту”, – відзначає директор по маркетингу Алло, -Це новий досвід для українського споживача в такому режимі і в такий реалізації. Відвідувачі порадіють можливості заглянути всередину холодильника або розглянути настільки детально будь-якої інший товар.
У компанії не розкривають інформації про розмір інвестицій, але відзначають, “п’ятизначний суму” і додають що це тільки початок.
Клієнта, який приймає рішення про покупку, додаток перекидає на сайт для завершення транзакції. У Алло очікують початку продажів віртуального магазину починаючи вже з цього тижня.
На даний момент в магазині представлені кілька десятків моделей товарів, вже до кінця січня їх кількість збільшиться до декількох сотень і надалі стане близькою за обсягом до асортименту найбільших гіпермаркетів техніки. Віртуальний магазин Алло буде доповнювати реальний магазин і пропонувати асортимент, який складно в великій кількості розмістити в звичайних магазинах: на це потрібні десятки тисяч квадратних метрів площі.
Додаток Allo virtual shop вже є власником смартфонів і планшетів Apple з IOS 11 версії, найближчим часом з’явиться версія і для Android.
Канал Алло на Youtube: як виглядає віртуальний магазин
Довідка. Група компаній Алло – великий гравець українського ринку персональної електроніки, лідер на ринку смартфонів. Компанія об’єднує роздрібну мережу Алло (410 магазинів), інтернет-магазин allo.ua, дистриб’юторську компанію Цифротех. У своїх магазинах компанія офіційно продає пристрої Samsung, Xiaomi, Sony, HTC та інших міжнародних брендів.