Як перейти з ручних аудитів на аналітику в реальному часі: досвід роботи мережі Рукавичка з платформою effie
У FMCG та ритейлі важливо мати прозорі й зручні інструменти моніторингу ефективності. Наш шлях до автоматизації контролю...
Зміни торкнулись не лише оформлення торговельної точки, але й асортименту – рітейлер розширив найменування товарів, оптимізував простір торгової зали та провів внутрішній ребрендинг.
Традиційно, в магазині клієнтів чекає широкий асортимент товарів для творчості, художніх і канцелярських товарів, великий вибір книг всіх можливих жанрів та тематик, дитячі іграшки, пазли, картини за номерами.


Також, з 1 березня мережа змінила політику видачі бонусної картки клієнта. Відтепер, кожен клієнт, незалежно від суми чеку, за бажанням отримує бонусну картку та накопичує бонуси, якими потім може розрахуватись в магазині за товар.


Більше про умови використання бонусної картки розкажуть продавці-консультанти магазинів Akvarel.
