Реклама тижня: моторошна акція від Burger King та Google проти LG і Samsung

Реклама тижня: моторошна акція від Burger King та Google проти LG і Samsung

31.10.2021 08:10
  2968
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Читати російською мовою

Burger King

Щоб відсвяткувати Хелловін, Burger King  буде роздавати безкоштовну їжу з однією страшною умовою – замовити її потрібно в чаклунську годину.

Щодня напередодні 31 жовтня о 3 годині ночі протягом години у додатку Burger King з’являлася нова безкоштовна страва. Любителям фаст-фуду потрібно було просто скачати програму та дочекатися пропозиції. Для промоції цієї акції бренд створив відеоролик, де показано як саме в цей час вночі найбільш імовірною є поява духів, привидів та багатьох незрозумілих надприродних явищ. Але якщо любителі Burger King осмілять і прокинуться у найстрашніший час доби – о третій годині ночі найстрашнішого тижня на рік – то зможуть зіткнутись з дійсно паранормальним явищем: безкоштовними бургерами у додатку бренду.

Reebok

Reebok зняв ролик на підтримку нового позиціонування бренду. Новий короткометражний фільм розвиває концепцію “радикального спокою” та промотує спеціальну жіночу колекцію Radicalm.

У цьому ролику знялися молода зірка R&B Джойс Райс, а також співачка, модель і актриса Кендіс Крейг. Новий фільм продовжує підтримувати кампанію Reebok із переосмислення власної концепції. У цьому відео бренд через співачок звертається до своєї аудиторії, ставлячи їм питання: “Чи добре це взуття виглядає на моїх ногах” і закінчуючи такими, як “Де закінчуються мої ноги та починається земля?”

https://www.youtube.com/watch?v=-octMy_z6Ho (403)

Puma

Puma продовжує партнерство з українськими артистами, і після проекту з Іваном Дорном випустила рекламу нових кросівок Suede Mayu за участі Alina Pash, яку зняв київський режисер Артем Шапіренко. У ролику звучить уривок нової пісні Аліни, яка увійде у її новий міні-альбом. А у відео ряді співачка демонструє, що у нових кросівках можна ходити на прогулянку, бігати, займатись спортом, кататися на велосипеді, тому що їх зручність і естетика ідеально впишуться у повсякденне життя.

Google

Google у своєму новому відео ролику висміює смартфони LG та Samsung і називає 113 причин перейти на свої смартфони середнього класу Pixel 5а. Ролик пропонує кілька вагомих причин для покупки телефону – функція для боротьби зі спамом call screen, чудова інтеграція з сервісом Google, якісні фото та наворочений об’єктив. Ролик також показує, що пристрої можна використовувати як м’ясну дошку під час випікання пирога. У ролику також тонко висміюють конкурентів LG та Samsung. Це “найкращий телефон, на який можна переключитися, якщо виробник вашого старого телефону перестане виробляти телефони” (LG припинила виробництво телефонів у січні), і Google “відомий тим, що розробляє інтернет-сервіси”, а не тим, що займається створенням пральних машин.

https://www.youtube.com/watch?v=STZU8_p8-FU (403)

Gap

Компанія Gap представила свою святкову маркетингову кампанію, присвячену коханню та доброті, яка ґрунтується на філософії роздрібного бренду «сучасний американський оптимізм», презентованій у вересні 2020 року. У хвилинному ролику американська співачка Кетті Перрі проживає ранок у класичному худі Gap та знімає відеокліп на кавер пісні The Beatles 1967 року “All You Need Is Love”.

У рамках кампанії Gap жертвуватиме $1 за кожен стрім нового каверу Перрі на Spotify до $100 000 для некомерційноъ організації Baby2Baby, що займається допомогою дітям із незаможних сімей.

https://www.youtube.com/watch?v=4zQZSFxl6Qs (403)

Читайте також – 

Реклама тижня: кривавий кетчуп Heinz, мантра бізнесу від ПриватБанк та суперсила від Київстар


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293