Погляд з екрану: як українські рітейлери рекламувалися на ТБ в 2018 році (інфографіка)

Погляд з екрану: як українські рітейлери рекламувалися на ТБ в 2018 році (інфографіка)

14.03.2019 04:03
  2159
rau

Євген Левченко, директор медіа-агенції Sigma, проаналізував розміщення рітейлерів на ТБ в 2018 році, та як їх медіа-стратегії відрізнялися від 2017 року.

Цей матеріал також доступний російською мовою

У 2018 році активність рітейлерів на ТБ зросла на 8% в обсягах куплених рейтингів. Якщо говорити про бюджети, то, з урахуванням зростання цін на ТВ-рекламу, вкладення зросли на 30% і більше.

Категорія магазинів електроніки не тільки залишилася найбільш активною, а й збільшила свій відрив від інших напрямків, зміни в яких більше пов’язані не з трендами, а з активністю окремих рекламодавців. Так категорія «Одяг і взуття» поступилася 3-м місцем категорії «Ювелірні вироби».

Найбільш активним рекламодавцем на ТБ в 2018 році була Rozetka, яка наростила активність на 23% і обійшла традиційного лідера – Фокстрот. Але так як цей маркетплейс зараз важко віднести до будь-якої категорії, його ми в аналізі не враховували.

У розрізі окремих категорій цікаво відзначити, що є сектора практично без конкуренції, з одним явним лідером (наприклад, серед продуктових рітейлерів явний лідер – Metro Cash & Carry Ukraine, а в категорії «Товари для будівництва» – Епіцентр), а є ті, в яких конкуренція дуже висока і постійного лідера немає. Це категорії «Магазини електроніки», де змагаються мережі Фоктрот, Ельдорадо, Алло і Comfy; а також «Магазини косметики і парфумерії», з трійкою лідерів Eva, Watsons і Prostor.

Прогнозуємо, що в 2019 році варто чекати подальшої активізації та збільшення інвестицій в висококонкурентних категоріях.

Серед цікавих трендів, що намітилися раніше і зміцніли в 2018 році, варто відзначити подальше збільшення частки витрат на просування онлайн-версій магазинів.

Також є ряд тактичних рішень рітейлерів, таких як вибір прямої реклами або спонсорства, вихід на каналах альянсу або групи 1+1, тижнева вага, використовувані хронометражі роликів та інше.

Цікаво, що знакові сезонні активації категорії «Рітейл» в рекламі незмінні з року в рік – закінчення новорічних свят і 8 березня, back-to-school і активність від Чорної п’ятниці до Нового року.

У 2018 році цей порядок рекламних кампаній традиційно повторився, тому і в 2019 році очікуємо таку ж активність категорії.

Читайте також –

LeBoutique відмовився від ТБ-реклами і “наружки”. Чому і навіщо


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  12