22 роки мережі Рукавичка: локальний бренд, що став частиною щоденного життя мільйона покупців
Український ритейл сформувався як індустрія за останні 25–30 років, і Рукавичка є частиною цього розвитку вже 22 роки. Компанія виросла з гуртівень «Львівхолод» та першого магазину самообслуговування у Перемишлянах до мережі зі 220 магазинів у семи областях, управління 123 000 кв. м площ та команди з понад 3000 працівників.

Людський капітал залишається основою бізнесу: 40% працівників працюють у компанії понад три роки, що демонструє стабільність і довіру до працедавця у конкурентній рітейл-галузі. Компанія одночасно інвестує в автоматизацію – каси самообслуговування, цифрові процеси, аналітику та підтримує чисельний штат, необхідний для масштабної операційної моделі.
Власне виробництво, яке компанія розвиває від початку своєї діяльності, забезпечує контроль якості, стабільність поставок і конкурентну ціну. Попри військові ризики, виробничі обсяги залишаються стабільними: м’ясо – до 21 тонни на добу, кулінарія – близько 200 000 одиниць на місяць, фасування сиру – понад 13 000 тонн на рік, випічка – майже 190 000 виробів щомісяця. Контроль якості забезпечує власна акредитована лабораторія, нещодавно компанія підтвердила сертифікацію ISO 9001:2015 (Системи управління якістю) та ISO 22000:2018 (Системи управління безпечністю харчових продуктів).

Власний імпорт став стратегічним напрямом розвитку: Рукавичка співпрацює з 19 країнами-партнерами, а частка імпортної продукції досягає 7% товарообігу – близько 500 млн грн у 2025 році. Компанія працює напряму з виробниками з Італії, Польщі, Іспанії, Литви та інших країн, розширює асортимент і пропонує ексклюзивні бренди Sognatore та Diletto. У фокусі – тренди свідомого споживання та стабільність поставок.
Технології та енергонезалежність – ще один пріоритет: компанія впроваджує штучний інтелект у ціноутворення, управління запасами та операційну роботу, а також активно розвиває проекти з використання сонячної енергетики. Введено у експлуатацію сонячні панелі загальною площею 3000 кв. м, що дозволяють генерувати до 1,3 млн кВт·год на рік. У планах – подвоїти ці потужності.
Довіра та прозорість залишаються ключовими принципами компанії. Мережа сплатила близько 639 млн грн податків за 11 місяців поточного року та близько 7 млн інвестувала у КСВ-напрями: освіту, культуру, охорону здоров’я, молодіжні ініціативи. Надійність компанії підтверджена грамотою Кабінету міністрів за внесок у соціально-економічний розвиток країни та входження у різноманітні авторитетних рейтингів від Delo I Forbes.
Рукавичка входить у новий рік із зваженою стратегією розвитку: розширенням мережі, подальшими інвестиціями у виробництво, впровадження цифрових процесів та енергоефективності. Компанія посилює партнерство з покупцями, командою, постачальниками й державою — формуючи стабільну й конкурентну модель рітейлу на роки вперед.
Read also
22 роки мережі Рукавичка: локальний бренд, що став частиною щоденного життя мільйона покупців
