
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


GoodWine і Бюро Вин прийняли рішення про розвиток мережі супермаркетів алкоголю Bad Boy: перший магазин вже формує 5% в обороті. Інвесторів цікавлять торгові площі в містах-мільйонниках України.
Через дев’ять місяців після старту нового проекту Ігор П’єх, комерційний директор Бюро Вин, розповів про результати роботи першого магазину.
Магазин-склад площею 1200 кв. м – роздрібний проект власників GoodWine та компанії Бюро Вин, почав роботу в листопаді минулого року. Склад-магазин розташовується в будівлі на території житлового комплексу RiverStone, на Дніпровській набережній, 14 К.
“Локацію ми вважаємо вдалою: магазин вийшов на планові показники відразу після старту, в листопаді. Повернути інвестиції плануємо протягом п’яти років, а точку беззбитковості повинні пройти вже в цьому місяці”, – говорить Ігор П’єх.
Раніше Ігор розповідав, що тільки на капітальні витрати (ремонт, обладнання та інше) було витрачено понад 20 млн грн.
Частка магазину BadBoy в обороті Бюро Вин вже становить 5% і продовжує зростати, оскільки клієнтська база ще формується.
Bad Boy працює в “демократичному форматі”, чим кардинально відрізняється від іншого проекту власників Бюро вин – GoodWine. Вибір напоїв в торговій точці досить широкий – всього представлено близько 5000 SКU. Покупець здійснює покупку в середньому раз на місяць, із середнім чеком трохи більше $20. У програмі лояльності зареєстровано понад 12 000 клієнтів. “За нашими даними, більшості з них від 30 до 40 років, це успішні молоді люди з власним автомобілем”, – уточнює Ігор.
Невелика частина асортименту Bad Boy представлена напоями преміум-класу, близькими по сегменту до GoodWine. Їх можна придбати в огородженому вітринами “магазині в магазині”. Поки ці напої не особливо затребувані. “Все за планом, потрібен час, щоб наш клієнт доріс до них”, – говорить топ-менеджер.
Розширювати асортимент за рахунок інших категорій в компанії не планують, оскільки Bad Boy – це “свій магазин алкоголю”, і до речі, левову частку його покупців становлять чоловіки.
Оскільки компанія задоволена результатами роботи магазину, проект планують розвивати далі. “Цікавлять міста-мільйонники. Нам потрібно окреме приміщення площею від 1500 кв. м, зі скляним фасадом і висотою стелі від 5 кв. м з паркуванням мінімум на 25 машин. Приміщення – це найскладніше завдання”, – констатує Ігор П’єх.
Читайте також –
Власники Good Wine відкрили склад-магазин Bad Boy на Лівому березі (фоторепортаж)