Просування бренду в Nimses. Кейси і хаки для бізнесу

Просування бренду в Nimses. Кейси і хаки для бізнесу

23.06.2017 01:38
  293
Ukrainian Retail Association

За три тижні українська соцмережа Nimses вже перевалила рубіж в 1 млн завантажень. Крім популярності серед користувачів, бренди також зацікавилися нею і вже почали використовувати в якості маркетингового каналу.

Ярослав Циганенко, співзасновник і CEO сервісу замовлення їжі Mister.Am, поділився з AIN.UA досвідом просування бренду в Nimses.

Ми почали тестувати Nimses як маркетинговий канал тиждень тому. За цей час перевірили різні механіки взаємодії з користувачами, пропустили через себе кілька сотень тисяч німів і знайшли кілька форматів просування.

Хайп навколо всієї це історії піднявся знатний. Людей з кожним днем ​​прибуває все більше. Ніхто до кінця не розуміє, що тут відбувається, але це, здається, ще сильніше підігріває інтерес. Німи обговорюють, за німи продають і купують, люди підсовують один одному свої промо-коди і жалкують зайвий лайк-нім для чужого поста, перераховуючи в голові свій баланс на долари за курсом лютого 2018 року (принаймні, це обіцяють творці соцмережі) .

Ми в Mister.Am ще не виробили конкретної стратегії. Все, що зараз робимо – більшою мірою тести для загального розуміння того, що і як може працювати. Як з будь-якою іншою соціальною мережею, тут можна спробувати вирішити два основні завдання – збільшити охоплення аудиторії і домогтися цільових дій, пов’язаних з вашим брендом.

Користувачі

У нас немає перевірених даних по соціально-демографічним характеристикам користувачів Nimses, але по відчуттях туди кинулися школярі-студенти (вік від 13 до 23 років). Їх по активності видно найбільше. Можливо, другою хвилею накриє покоління старше. Час покаже.

Патернів поведінки користувачів досить багато. Я для зручності розіб’ю всіх на три категорії:

  1. «Голодні». Це ті, хто нещодавно зареєструвався і трепетно ставиться до кожної тисячі німів на рахунку, не упускаючи першої-ліпшої можливості їх дістати. Голодних потрібно підгодовувати, конвертуючи їх інтерес в потрібні вам цільові дії.
  2. «Прокачані». Посидівши в Nimses тиждень-другий, награвшись в конкурси і вдало сплавивши пару трійку своїх промо-кодів, користувачі вже мають по 20-50-100 000 на своєму рахунку. На цьому етапі золота лихоманка відступає і вони починають думати більш тверезо, намагаючись знайти варіанти, як витратити свої кровно зароблені фантики. Це прагнення також потрібно використовувати для взаємодії з вашим брендом, продаючи товари і послуги.
  3. «Всі інші». Хтось просто гортає стрічку, хтось постить фотки, тому що це модно і тут всі друзі. Хтось тихо збирає німи в надії продати їх через три роки за курсом біткоіну. Залученість таких користувачів може бути невеликою, але за рахунок них можна отримати хороше охоплення, транслюючи меседжі бренду.

В ідеалі необхідно рівномірно розподіляти свою активність між першою і другою категоріями, стежачи за дебетом і кредитом німів на вашому особистому рахунку. Це досить просто і ми поки справляємося своїми силами. Але скоро, відчуваю, будемо шукати підмогу. Оголошення уже готове.

Як бізнесу отримати німи

Ось основні способи поповнення вашого балансу:

  • Реєструйте акаунти. Кожен користувач Nimses після реєстрації автоматично отримує по 1 440 німів в день. Ми зареєстрували в Nimses співробітників, а також створили акаунти на всі номери колл-центру. В результаті кожні 10 акаунтів генерують до 144 000 німів кожні 10 днів, що вже непогано.
  • Використовуйте промо-коди. Кожен користувач, який активує ваш код при реєстрації, автоматично принесе 4 320 німов. Ми робили email-розсилки і пости в соціальних мережах – і це непогано заходить.
  • Проводьте акції. Результатом таких активностей має бути поповнення німами вашого рахунку іншими користувачами. Про це більш детально нижче.
  • Купуйте на біржах. У мережі з’явилося багато бірж з продажу німів. Вам можуть насипати від 10 000 до 1 млн німів в обмін на реальні гроші. Зізнаюся, сам згрішив там декілька разів. Але хочу попередити, що це проти правил Nimses, притупляє вправність вашого маркетолога, та й не особливо необхідно, якщо тримати правильний баланс між надходженням і витратою.

Продаж товарів

Ми почали продавати піцу за німи. Користувачеві необхідно було перевести 10 000 на наш рахунок – ми поповнювали його піцу в особистому кабінеті (так працює наша внутрішня програма лояльності) – і він міг її замовити.

Перших 10 піц розійшлося за декілька днів. Німомани дзвонили нам в колл-центр і писали в чат підтримки, створюючи багато галасу навколо цього всього. Проаналізувавши ситуацію, ми прийшли до таких висновків:

  • Є люди, які хочуть витрачати німи, і їх досить багато.
  • Активності в Nimses отримують велике охоплення в онлайні і офлайні, що круто для нашого бренду.
  • Для організації продажу необхідно виділяти окрему людину, яка буде в постійному контакті з аудиторією.
  • Продавати піцу за 10 000 німів економічно невигідно (при поточному курсі чорного ринку, а не НБУ, 1 000 німов = $0,05). А продавати за більш високу ціну – недоцільно в плані залучення користувачів.

З урахуванням всіх за і проти ми вирішили призупинити продажі піци і переключитися на інші активності, які дають хорошу залученість і вимагають мінімальних витрат ресурcів. Зараз на роботу в Nimses витрачається по 30 хвилин вранці і ввечері. Цього цілком вистачає, щоб виконувати основні дії і отримувати результат.

Акції для отримання німів

Зараз ми продаємо наші брендовані футболки, а також цікаві дрібнички за принципом аукціону. Також влаштовуємо розіграші. Механіки можуть бути різні, основні на скріншотах нижче.

Збільшення охоплення

Тут важливо враховувати особливість соціальної мережі – кожен користувач бачить тільки ті пости, які зроблені в радіусі 2 км від нього. Всі пости сортуються за датою їх публікації, але є і загальний топ постів по району, який можна переглянути клікнувши на праву верхню іконку в стрічці. Потрапляючи в топ, ви збільшуєте охоплення.

Вартість виведення поста в топ різна в залежності від регіону. На скріншотах нижче – топ постів в центрі Києва і Чернігова:

Наші хаки по збільшенню охоплення:

  • Робіть пости по районам. Підготуйте тексти і графіку для постів заздалегідь і опублікуйте їх в основних локаціях міста. Кажуть (але ми не перевіряли), що є VPN-додатки, в яких можна досить точно задавати свою псевдолокацію. Вони можуть допомогти в просуванні в великих містах.
  • Виводьте пости в топ. Для цього достатньо мати пару акаунтів і німи на рахунку в кількості, достатній для виходу на перші позиції. Ви створюєте на першому акаунті пост, з другого німаєте цей пост до виходу в топ. Всі німи при цьому заливаються на рахунок першого акаунта. Після цього другий акаунт постить ще один пост, а перший підливає німів.
  • Використовуйте хештеги. При кліці на хештег користувач бачить всі пов’язані з ним пости без прив’язки до локації. Це дозволяє стерти бар’єри двокілометрових районів і взаємодіяти з користувачами без обмежень.

Стимулювання цільових дій

Цільові дії – це поки найкорисніша річ у Nimses. Цінність в тому, що вони обходяться дуже дешево. Ми практикуємо роздачу німів за пости з фотографіями їжі і нашою символікою поруч:

Крім цього, почали тестувати просування нашого додатку. Просимо користувачів його встановити, зробити скріншот екрану із смачним блюдом і запостити його в стрічку з нашим хештегом в обмін на 1000 німов.

В результаті одна установка додатку обходиться нам приблизно в $0,05. Для порівняння – вартість такої ж дії через рекламний менеджер Facebook (з повним сполученням додатку з Facebook-аналітикою, вузьким таргетингом на конкретні пристрої і версії ОС) коштує близько $1.

Також можна трохи побешкетувати з рейтингом і просити користувачів ставити п’ять зірок в обмін на німи, але тут є і зворотна сторона медалі з явними ризиками, пов’язаними з політикою Google Play і AppStore.

Що в підсумку

Навколо Nimses багато галасу і цим потрібно користуватися. Правильно організувавши процес, ви можете отримати хороше охоплення і цільові дії від користувачів, витративши на порядок менше ресурсів у порівнянні з класичними каналами.

Автор: Ярослав Циганенко, співзасновник та CEO сервісу замовлення та доставки їжі Mister.Am


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку