Голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук виступив на Всесвітньому ритейл-конгресі у Парижі
Андрій Жук виступив на головній сцені заходу Workd Retail Congress і розповів про стан українського ритейлу, виклики та...
84
У флешмобі #меняневзяли взяли участі Владислав Чечоткін, Володимир Поліщук, Світлана Фальова, Ігор Дідок, Єгор Солодкий та інші. Серед компаній відзначилися Фокстрот, Будинок іграшок, UFL, Перша приватна броварня та інші.
21 березня у Facebook почав набирати популярність хештег #меняневзяли, яким користувачі соцмережі позначали історії про роботу, яку не отримали, та інші втрачені можливості. Представителі українського рітейлу також не залишилися осторонь.
Флешмоб був запущений digital-креатором рекламної групи Great Advertising Group Артемом Кудрявцевим, який розповів про свій непростий професійний шлях:
Хештег стрімко заполонив соцмережі і втягнув у себе українських рітейлерів:
Пожартувати на цю тему не відмовилися і українські компанії: