Без падіння прибутку: Decathlon розповів про результатами глобальної діяльності у 2020 році
В середньому магазини Decathlon по світу були зачинені майже три місяці протягом 2020 року.
Про це RAU повідомила пресс-служба компанії. При цьому бренд відзначив значне зростання продажів у сфері електронної комерції. Так, роздрібна інтернет-торгівля зросла з 8% загального виторгу у 2019 році до 19% у 2020-му. Зростання більш ніж удвічі спостерігалось майже в усіх країнах присутності мережі, окрім Китаю, де зростання продажів у цифровій галузі є скромнішим.
“Найприємнішим спостереженням було, мабуть, те, як команда Decathlon навчилася змінювати підходи ведення бізнесу та знайшла нові способи продовжувати допомагати клієнтам”, – зазначив фінансовий директор Decathlon United Жан-Марк Лем’єр.
Чистий прибуток бренду за 2020 рік склав 550 млн євро, що практично дорівнює прибутку за 2019 рік. Основні зусилля у 2020-му компанія направила на розвиток ІТ-напрямку та розробку продукту. Крім того, Decathlon розпочав розвиток франшизи у країнах, де він уже добре знаний.
У компанії наголошують, що одним з критично важливих напрямів на майбутнє визначають роботу у напрямку сталого розвитку. Decathlon має глобальну ціль до 2026 року знизити кількість викидів вуглецю на 40% у порівнянні з 2016-м та виготовляти 100% асортименту із застосуванням екологічного підходу.
Також компанія поділилася й цифрами щодо своєї команди. Наразі по всьому світу Decathlon нараховує 97 000 співробітників, серед них 55 700 акціонери компанії.
Довідка. Decathlon – найбільша мережа спортивних магазинів у світі та виробник товарів для спорту та активного відпочинку. В Україні наразі відкриті два великих фізичних магазини у Києві в Рітейл Парк Петрівка (пр. Бандери 15 Г) та на Біличах (вул. Берковецька, 6), діє інтернет-магазин, також заплановані кілька відкриттів на І півріччя 2021: на Лівому березі й в Одесі.
Читайте також –