Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в жовтні 2019 року Редакція EVO.Business підготувала рейтинг найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в жовтні 2019 року. Джерело даних —... E-commerceАналітика 12 Листопад 2019 161
Нова пошта почала доставку товарів з Rozetka до Молдови Нова пошта стала партнером українського онлайн-рітейлера Rozetka для доставки в Молдову. Доставку за кордоном здійснює Nova... E-commerceНовини компаній 12 Листопад 2019 279
Це показники минулого століття: засновник Alibaba про Україну, інфраструктуру, владу та бізнес Один з найвидатніших підприємців XXI століття в ході виступу в Києві дав низку порад українській владі та бізнесменам,... E-commerceНовини 8 Листопад 2019 122
Сервіс доставки їжі Raketa починає роботу в Києві і планує відкритися ще в 15 містах України 11 листопада в Києві починає роботу новий сервіс експрес-доставки Raketa, який буде привозити замовлення з київських... E-commerceНові проекти 8 Листопад 2019 257
Як змусити клієнта витрачати більше в Чорну п’ятницю. дослідження Exponea Експерти склали свого роду керівництво по тактиці проведення маркетингових кампаній, які допоможуть скористатися... E-commerceАналітика 8 Листопад 2019 234
Rozetka стала найпопулярнішим інтернет-магазином іграшок України Згідно з дослідженням ринку іграшок, проведеного для УАІІ, в першій трійці найбільш затребуваних онлайн-рітейлерів... E-commerceАналітика 8 Листопад 2019 114
Euromonitor International: глобальні тренди світового рітейлу Експерти дослідили еволюцію восьми ключових мегатрендів за останній рік і розказали, на що ще чекати в найближчому... E-commerceАналітика 7 Листопад 2019 307
Погляд у майбутнє: яким буде споживач у 2030 році Дослідники вважають, що до 2030 року 67% взаємодій зі споживачами забезпечуватимуть розумні машини. Чи не помиляться... E-commerceІнновації 6 Листопад 2019 429
Zakaz.ua провів ребрендинг візуальної айдентики Головним меседжем ребрендингу Zakaz.ua став слоган “Доставляємо продукти – забираємо клопоти”. E-commerceНовини 5 Листопад 2019 98
Як зробити продукт «помітним» на маркетплейсі: приклад Amazon Директор напрямку Marketplaces Plan.Net Performance Ральф Ріхтер на прикладі Amazon розповідає про те, як зробити свій продукт «помітним»... E-commerceДосвід 4 Листопад 2019 80
Досвід і знижки: чому онлайн-покупці повертаються в офлайн-роздріб Незважаючи на зростаючу популярність онлайн-покупок, за останній рік 99% всіх інтернет-шопперів купували товари і в... E-commerceАналітика 1 Листопад 2019 223
Аналітика ОLX: які товари найчастіше купують українці та куди відправляють За два роки існування послуги OLX Доставка користувачі здійснили 3,4 млн відправок. Найчастіше пересилають електроніку,... E-commerceЗвіти 31 Жовтень 2019 176