Як змусити клієнта витрачати більше в Чорну п’ятницю. дослідження Exponea
Експерти склали свого роду керівництво по тактиці проведення маркетингових кампаній, які допоможуть скористатися перевагами цього свята роздрібної торгівлі. Цей матеріал також доступний російською мовою Хмарний маркетинговий сервіс Exponea, який збирає дані з усіх точок дотику клієнта з брендом (сайти, додатки, листи, пуші, офлайн, кол-центр та інше) підготував дослідження Conquering Black Friday 2019, де зібрав кращі … Читати далі Як змусити клієнта витрачати більше в Чорну п’ятницю. дослідження Exponea
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити