Amazon захопив 44% продажів e-commerce США в 2017 році

Amazon захопив 44% продажів e-commerce США в 2017 році

05.01.2018 08:45
  704
rau

Від товарів класу люкс до продуктів і засобів для краси та здоров’я: Amazon лідирує майже у всіх категоріях.

Read in English

Згідно з даними дослідження One Click Retail, онлайн-гігант забезпечив 44% всіх продажів електронної комерції в США в 2017 році. Amazon також належить 4% від загального обсягу роздрібних продажів в країні за рік – близько $200 млрд – йдеться в дослідженні Amazon Year in Review: п’ять основних тенденцій 2017 року.

Найбільшу виручку маркетплейсу приніс сегмент споживчої електроніки, який генерує більше $8 млрд. Товари для дому та кухні, а також видавничий підрозділ, принесли $5,5 млрд і $ 5млрд відповідно. У сегменті товарів для спорту та активного відпочинку показник склав $ 4 млрд.

Якщо говорити про найбільш швидкозростаючі категорії Amazon: то це товари для краси і здоров’я та luxury. Сегмент продемонстрував зростання 38%, закінчивши рік з показником $500 млн. Також в лідерах зростання: бакалія та меблі, кожна з яких виросла на 33% в порівнянні з попереднім роком і принесла гігантові по $1,5 млрд.

2017 рік став успішним для однієї з найбільших e-commerce компаній світу. За позаминулий рік, спокійно побудувавши автоматизовану маркетингову систему, а потім додавши основні оновлення до неї в 2017-му, гігант створив складну пошукову платформу, яка включає в себе широкий спектр ключових слів для мобільних пристроїв, настільних ПК і додатків.

У підсумку на Amazon починається більш 50% пошукових запитів, і тільки він має можливість конвертувати кліки в продажі. Згідно з цими додатковими перевагами та деякими показниками рентабельності інвестицій, багато брендів скоротили свої SEO та SMM бюджети на Google і Facebook, і вклали гроші в просування на Amazon.

Продажі товарів повсякденного попиту продемонстрували в 2017 році вибухове зростання: більш ніж на 35%. Це пов’язано в тому числі з придбанням інтернет-гігантом продуктової мережі Whole Foods.

«У кінцевому підсумку, виграли всі, – вважає Спенсер Міллерберг, генеральний директор One Click Retail. – Зрозуміло, що в 2017 році Amazon зробив ставку на правильну аудиторію, а бренди, які правильно себе позиціонували на маркетплейсі та змогли залучити споживачів, також наростили продажі».

Джерело: Chain Store Age

Читайте також –

Всі помруть, а він залишиться: чому Amazon переможе в торгівлі продуктами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  53
Усі новини ринку