AliExpress відкрив свій перший офлайновий магазин в Європі

AliExpress відкрив свій перший офлайновий магазин в Європі

09.09.2019 08:00
  206
Костянтин Симоненко

Найбільший міжнародний онлайн-рітейлер AliExpress відкрив перший “цегляний” магазин за межами Китаю в мадридському торговому центрі Intu Xanadu.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили в компанії UTG, торгова точка працює за принципом поєднання фізичних і онлайн-продажів. Компанія відкрила магазин спільно з компанією D.Phone – китайським продавцем мобільних телефонів та аксесуарів. Відвідувачі можуть робити покупки з широкого асортименту рітейлера, включаючи електроніку, дрібну побутову техніку, предмети домашнього вжитку та одяг. Магазин площею в 740 кв. м розділений на п’ять різних зон, де можна купити близько 1000 товарів понад 60-ти брендів.

Вибір компанії не випадковий: ТРЦ Intu Xanadu в Мадриді – один з найбільших в Європі, а сам іспанський ринок – четвертий за обсягами продажів для AliExpress після Китаю, США і Россіі.

Тому іспанський ринок в Alibaba Group розглядають як “ворота в Європу”. Тим більше, що це не тільки перший офлайновий магазин в Старому Світі, а й взагалі за межами Китаю.

Як повідомляє зарубіжна преса, мова поки не йде про створення повноцінної роздрібної мережі. Новий магазин орієнтований швидше на підвищення обізнаності про AliExpress серед іспанських клієнтів і одержанні реальної інформації про їх моделі здійснення покупок.

У той же час у інтернет-гіпермаркету AliExpress з’явиться перший партнер в Росії, який буде продавати товари офлайн – пишуть Известия.  Ним стане Tele2, в салонах зв’язку якого можна буде придбати вподобані товари. За словами експертів, такий формат продажів буде цікавий тим споживачам, які з тих чи інших причин не можуть робити покупки в Мережі.

Alibaba Group вже має великий досвід розвитку роздрібної мережі офлайн. Зокрема, згідно зі звітом китайського новинного джерела Caixin, Alibaba відкрила 150 магазинів Hema (або Fresh Hippo в англійському прочитанні) в 21-му китайському місті з моменту запуску мережі в 2015 році, і ця кількість продовжує збільшуватися.

Читайте також –

Досвід Amazon, JD і Alibaba: три шляхи виходу з онлайну в офлайн


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  28
Усі новини ринку