Amazon збирається купити банківський сервіс і запустити службу доставки

Amazon збирається купити банківський сервіс і запустити службу доставки

06.03.2018 01:15
  157
rau

Amazon веде переговори з JPMorgan про запуск власного банківського сервісу. Крім банківського сервісу, компанія планує організувати власну службу доставки.

Американський онлайн-рітейлер Amazon веде переговори з великими банками Wall Street, в тому числі з JPMorgan Chase & Co, про запуск власного банківського сервісу. Про це пише delo.ua з посиланням на The Wall Street Journal. Поки ідея знаходиться на ранній стадії і, як припускають джерела, може не втілитися у створення реального продукту.

Amazon має намір представити банківський продукт, який буде залучати молодих клієнтів і без банківських рахунків, однак ставати повноцінним банком рітейлер поки не планує.

Продукт з можливістю відкриття банківського рахунку допоможе в посиленні позицій по створенню власної екосистеми Amazon, в яку вже входить інтернет-магазин, продуктова мережа Whole Foods, електронна книга з бібліотекою Kindle, цифровий помічник Alexa, потокові відео та інші продукти. Клієнти отримають можливість користуватися брендовим рахунком і знизять комісію при оплаті покупок продуктів в магазинах інтернет-гіганта. Однак клієнтам доведеться і надати компанії деякі фінансові дані про себе: наприклад, показати свої доходи і характер витрат, не тільки в Amazon.

Видання звертає увагу, що зараз ринкова вартість онлайн-рітейлера, яка перевищує $ 700 млрд, перевершує сукупну вартість двох найбільших американських банків – JPMorgan і Bank of America.

Крім банківського сервісу, компанія веде роботу по запуску власної служби доставки, яка в один прекрасний день може стати серйозним конкурентом для найбільших американських поштових компаній – UPS і FedEx. Також Amazon цілиться і на ринок лікувально-профілактичних матеріалів, і розглядає продаж ліків, що відпускаються за рецептом.

Відзначимо, американський онлайн-рітейлер вперше обійшов Microsoft за ринковою вартістю і увійшов до трійки найбільших публічних компаній США та світу. Акції Amazon.com Inc. подорожчали на 2,6% за підсумками торгів у середу, завдяки чому її капіталізація зросла до $ 702,5 млрд, свідчать дані торгів.

Повідомлялося, що Amazon вперше став найдорожчим брендом у світі. Про це свідчать дані рейтингу 500 найдорожчих брендів, складеного консалтинговою компанією Brand Finance. За рік бренд подорожчав на 42% і перемістився з третього на перше місце в списку. Його вартість оцінюється в $ 150,8 млрд.

Читайте також –

Магазин без товарів і онлайн-примірка: десять трендів e-commerce 2018 року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  60
Усі новини ринку