Ян Шкуро, ТРЦ Riviera: Кампанії «івент+лотерея+ко-брендинг» дають найкращий результат
Глава департаменту маркетингу одеського ТРЦ Riviera про те, як пройшов рік для торгово-розважального центру, наскільки змінилася відвідуваність і конверсія, які акції проводили в 2018-м і що запланували на наступні 12 місяців. Також матеріал доступний російською мовою У минулому році розташований в Південній Пальмірі торгово-розважальний центр Riviera встановив новий рекорд відвідуваності – він прийняв більш 6,56 … Читати далі Ян Шкуро, ТРЦ Riviera: Кампанії «івент+лотерея+ко-брендинг» дають найкращий результат
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити