Мережа Usupso запустила додаток та програму лояльності для клієнтів

Мережа Usupso запустила додаток та програму лояльності для клієнтів

20.03.2023 08:15
  978
Микола Маранчак

Українська мережа магазинів азійських товарів Usupso, частина з яких вже працює під брендом O!Some, запустила власний додаток та програму лояльності для покупців мережі. Вони вже доступні для завантаження на платформах AppStore та GooglePlay.

Як повідомила RAU прес-служба мережі, запуск додатку обумовлений необхідністю автоматизації процесу покупок та удосконаленням роботи з клієнтською базою. На першому етапі впровадження програми лояльності компанія Usupso пропонує клієнтам можливість отримати кешбек на бонусний рахунок у розмірі 5% від будь-якої покупки.

За задумкою розробників, додаток Usupso також повинен стати додатковим джерелом комунікації з постійними клієнтами бренду. За його допомогою покупці матимуть змогу оперативно отримувати інформацію про спеціальні пропозиції, акції та новинки в асортименті компанії.

Як зазначає CEO та співвласниця мереж Usupso та O!Some Маріанна Самсонова, це тільки перший етап впровадження програми лояльності в мережі. “Основною ціллю процесів є взаємопроникнення офлайн та digital-каналів продажів, а також вироблення індивідуального підходу до маркетингових комунікацій з кожним клієнтом”, – розповіла вона.

Нагадаємо, перший магазин японського бренду Usupso відкрився в Україні у 2017 році. За п’ять років мережа зросла до 37 магазинів. Наразі компанія відходить від концепції “Japanese Designer Brand” та японських товарів для дому, та позиціонує себе, як перший азійський мультибрендовий магазин – під новою назвою O!Some. До кінця 2023 року рітейлер планую провести ребрендинг всієї мережі.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку