Як зберегти магію живого спілкування, перебуваючи по той бік екрану. Кейс корпорації MIRS
Як створити офлайн-фундамент для онлайн-звершень і як навчитися нової реальності разом з клієнтами. Читати російською Керівниця мережі салонів сучасної сервіровки TWLV (корпорація MIRS) Дарія Ушакова під час свого виступу на Ukrainian Marketing Forum розповіла як продавати онлайн-продукт з яскравою емоційною та естетичною складовою та як у цифровому спілкуванні відтворити живі й глибокі офлайн-консультації. У зону відповідальності … Читати далі Як зберегти магію живого спілкування, перебуваючи по той бік екрану. Кейс корпорації MIRS
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити