Сучасна програма лояльності – це не картки, а додатки для смартфона

Сучасна програма лояльності – це не картки, а додатки для смартфона

13.09.2023 08:45
  967
Костянтин Симоненко

Поступово весь світ відходить від використання пластику, як з екологічних міркувань, так і з точки зору зручності роботи з картками лояльності. На прикладі мереж супермаркетів SPAR та Наш Край добре видно, як сучасні технології змінюють звичні маркетингові інструменти.

Як повідомили RAU у прес-службі мереж супермаркетів SPAR та Наш Край, обидві мережі мають одну систему лояльності DRUZI. Ба більше, зараз до неї підключають й інші бізнеси, які входять до інвестиційної групи VolWestGroup. А це і ресторани, і музеї, і клініки сімейної медицини.

Щодня люди купують продукти, одяг, засоби гігієни, відвідують спортзали, чи мають перепустку на роботу. І скрізь вони використовують пластикові картки. Аби лишень носити їх усі з собою вже бракує звичного гаманця, потрібні окремі холдери. Однак є те, що завжди з собою – це мобільний телефон. Саме тому зручно, коли усе необхідне знаходиться прямо у смартфоні. Спеціальний додаток постійно оновлюється та має чимало переваг, зокрема, саме для мереж супермаркетів.

Електронна картка DRUZI – це зручний спосіб користуватися перевагами програми лояльності мереж SPAR і Наш Край. Для того, щоб скористатися нею, потрібно лише завантажити додаток на свій смартфон і зареєструватися. Після цього відвідувач супермаркету зможе відсканувати QR-код на касі будь-якого магазину SPAR або Наш Край.

“Варто додати, що ми в першу чергу франайзингові мережі. Однак наша система діє і в магазинах партнерів. Що зручно не лише для гостей супермаркетів, а й для партнерів-франчайзі. Адже вони вже мають готові рішення для роботи”, – розповідає директор департаменту маркетингу мереж Наш Край та SPAR Катерина Футрук.

У додатку максимально зручно відстежувати акції.  Всі актуальні акції можна легко знайти просто в додатку DRUZI, натиснувши лише одну кнопку. Компанія наголошує, що зараз команда працює над розробкою персональних пропозицій. Так покупцю пропонуватимуть вигідні позиції, які точно підходитимуть саме йому.

У додатку зручно контролювати бонуси. Катерина підкреслює: “Бонусна система – це вигідно та зручно! Можна уникнути дрібної решти, та закинути її в “сейф” і використовувати його при наступній покупці, розрахувавшись на касі”.

Також додаток дає можливість контролювати витрати та зберігати історію покупок. Інколи не вдається пригадати назву продукту, який купували кілька днів тому, а він дуже сподобався. Тож можна просто зайти в історію та подивитися. Історія покупок – це не тільки зручно, але й корисно для контролю сімейного бюджету.

До того ж у додатку можна створювати й списки покупок, аби нічого не забути придбати додому. До речі, користувачі додатку мають додаткові акційні пропозиції «мобільна ціна».

DRUZI завжди поруч, навіть коли людина перебуває у новому районі або місті. Зручна функція “Знайди магазин” допоможе знайти найближчі магазини мереж SPAR і Наш Край і здійснити покупки в улюбленому місці. “Ми завжди поруч, щоб зробити ваші покупки максимально комфортними та приємними” – підкреслює Катерина Футрук.

Директор департаменту маркетингу каже, що додаток DRUZI зосереджується на збереженні навколишнього середовища та робить крок до екологічно більш усвідомлених покупок: “Кількість пластикових карток, які опиняються на смітниках, шокує. Ми хочемо, щоб наші користувачі змогли насолоджуватися приємним досвідом покупок без зайвої школи навколишньому середовищу. Тому ми активно розвиваємо електронну картку та пропагуємо її використання”.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку