Робота кас в офлайн-режимі, розумні програми лояльності та оптимізація supply chain – must have рішення для ритейлерів від SMART business

Робота кас в офлайн-режимі, розумні програми лояльності та оптимізація supply chain – must have рішення для ритейлерів від SMART business

18.01.2023 02:00
  2468
rau

Війна в Україні та світова інфляція кардинально змінили поведінку споживачів та ускладнили робочі процеси у сфері ритейлу. Зростання рівня безробіття та підвищення цін змушують людей більш прискіпливо ставитись до процесу купівлі, а постійні перебої в роботі, проблеми з постачанням та складність планування потребують від ритейлерів швидкої адаптації. Одним з ключових є пошук інструментів, які допоможуть у розв’язанні поточних проблем та створять умови для прийняття ефективних управлінських рішень й надалі. Йдеться про автоматизовані рішення, що об’єднують наявні процеси в єдину прозору систему та забезпечують їхнє подальше масштабування.

Команда SMART business в колонці для RAU розповіла про уніфіковане програмне забезпечення для ритейлерів. Розробником системи є провідний світовий постачальник бізнес-рішень – компанія LS Retail, а саме рішення має назву LS Central. Компанія поки не має офісу в Україні, проте має надійного локального партнера, компанію SMART business, що вже понад 10 років успішно впроваджує їхні рішення на нашому ринку.

То що таке LS Central?

Це комплексне програмне забезпечення для ритейлу, що об`єднує в собі управління фінансами, торгову точку (POS), операції магазину, управління ланцюгом постачання та запасами, електронну комерцію та заходи щодо лояльності клієнтів. Тобто дозволяє створити єдиний прозорий механізм, що піддається контролю в умовах невизначеності ринку.

Рішення базується на ERP-системі Microsoft Dynamics 365 Business Central, розширюючи її спеціалізованими функціями для ритейлу. Таким чином LS Central та Business Central працюють як одна система зі спільним середовищем, а вся інформація збирається в єдиній базі даних.

ERP-система допомагає керувати ключовими бекенд-процесами компанії, як-от фінансами, ланцюгом постачання, людськими ресурсами, відносинами з клієнтами тощо. До речі, зараз компанія Microsoft пропонує 80% знижки на ліцензії системи. Пропозиція діятиме два роки з дати замовлення.

А ми пропонуємо більш детально зупинитися на спеціалізованих функціях для ритейлу. Серед таких:

  1. Точка продажу

LS Central POS може працювати на будь-яких пристроях – як онлайн, так і в офлайн-режимі. Тобто, користуючись, наприклад, хмарною версією рішення, можна обслуговувати клієнтів навіть за відсутності інтернет-з’єднання, що є ключовим в умовах сьогодення. Всі чеки будуть передані в систему після відновлення зв’язку.

  1. Лояльність та залученість клієнтів

За дослідження RAU та Nielsen IQ, у 2023 році серед головних очікувань українців від ритейлу – знижки (67% респондентів) та цікаві програми лояльності (27%).

LS Central своєю чергою дозволяє ідентифікувати постійних клієнтів, пропонувати персональні акції, знижки та комплексно взаємодіяти з ними в усіх можливих каналах. Функціонал передбачає створення власних програм лояльності під конкретний бренд.

  1. Поповнення запасів

Мета модуля Replenishment – якісно спланувати управління запасами та допомогти в керуванні supply chain. Простіше кажучи, цей інструмент стане надійним помічником відділу закупівель в питаннях «що купити» й «куди відвезти», щоб максимально ефективно використати ресурси та задовольнити попит.

Ключові переваги:

  • Бюджети
  • Управління асортиментом
  • Управління життєвим циклом
  • Прогнозування попиту
  • Розрахунок пропозицій закупівлі та переміщень товарів
  • Out-of-stock трекінг

Про додаткові можливості

Загалом базова версія LS Central включає функції ERP-cистеми + POS. Щодо інших інструментів, то розробник пропонує окремі можливості як для сфери ритейлу в цілому, так і для фармацевтичної галузі, готельного бізнесу, заправок, ресторанів та інших галузей.

Більше про додаткові можливості рішення ми розповімо у наступних матеріалах. Ознайомитись з повним переліком рішень можна на сайті компанії або під час консультації з фахівцем SMART business: sales@smart-it.com.

Як отримати детальну консультацію для конкретного бізнесу?

В цьому допоможуть партнери та колеги Асоціації рітейлерів України зі SMART business. Це українська компанія, що займається розробкою та впровадженням систем для автоматизації бізнесу на основі продуктів Microsoft в більш ніж 60 країнах у світі. SMART business має статус партнера LS Retail і чималий досвід впровадження їхніх рішень на українському ринку, зокрема для компаній в галузях телекомунікацій, легкої промисловості, сфери обслуговування та інших.

Щоб отримати детальну консультацію щодо можливостей LS Central для конкретного бізнесу, тисніть на кнопку нижче.

Отримати консультацію

 

І пам’ятайте: розумна автоматизація в потрібний момент здатна не лише заощадити кошти бізнесу в кризових ситуаціях, а й дозволяє бути на крок попереду у боротьбі за клієнтський гаманець.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку