
Останні призначення в ритейлі: Comfy, Lacoste та SuperStep в Україні, New Balance, АЗК UPG, AB InBev Efes Ukraine


Війна в Україні та світова інфляція кардинально змінили поведінку споживачів та ускладнили робочі процеси у сфері ритейлу. Зростання рівня безробіття та підвищення цін змушують людей більш прискіпливо ставитись до процесу купівлі, а постійні перебої в роботі, проблеми з постачанням та складність планування потребують від ритейлерів швидкої адаптації. Одним з ключових є пошук інструментів, які допоможуть у розв’язанні поточних проблем та створять умови для прийняття ефективних управлінських рішень й надалі. Йдеться про автоматизовані рішення, що об’єднують наявні процеси в єдину прозору систему та забезпечують їхнє подальше масштабування.
Команда SMART business в колонці для RAU розповіла про уніфіковане програмне забезпечення для ритейлерів. Розробником системи є провідний світовий постачальник бізнес-рішень – компанія LS Retail, а саме рішення має назву LS Central. Компанія поки не має офісу в Україні, проте має надійного локального партнера, компанію SMART business, що вже понад 10 років успішно впроваджує їхні рішення на нашому ринку.
Це комплексне програмне забезпечення для ритейлу, що об`єднує в собі управління фінансами, торгову точку (POS), операції магазину, управління ланцюгом постачання та запасами, електронну комерцію та заходи щодо лояльності клієнтів. Тобто дозволяє створити єдиний прозорий механізм, що піддається контролю в умовах невизначеності ринку.
Рішення базується на ERP-системі Microsoft Dynamics 365 Business Central, розширюючи її спеціалізованими функціями для ритейлу. Таким чином LS Central та Business Central працюють як одна система зі спільним середовищем, а вся інформація збирається в єдиній базі даних.
ERP-система допомагає керувати ключовими бекенд-процесами компанії, як-от фінансами, ланцюгом постачання, людськими ресурсами, відносинами з клієнтами тощо. До речі, зараз компанія Microsoft пропонує 80% знижки на ліцензії системи. Пропозиція діятиме два роки з дати замовлення.
А ми пропонуємо більш детально зупинитися на спеціалізованих функціях для ритейлу. Серед таких:
LS Central POS може працювати на будь-яких пристроях – як онлайн, так і в офлайн-режимі. Тобто, користуючись, наприклад, хмарною версією рішення, можна обслуговувати клієнтів навіть за відсутності інтернет-з’єднання, що є ключовим в умовах сьогодення. Всі чеки будуть передані в систему після відновлення зв’язку.
За дослідження RAU та Nielsen IQ, у 2023 році серед головних очікувань українців від ритейлу – знижки (67% респондентів) та цікаві програми лояльності (27%).
LS Central своєю чергою дозволяє ідентифікувати постійних клієнтів, пропонувати персональні акції, знижки та комплексно взаємодіяти з ними в усіх можливих каналах. Функціонал передбачає створення власних програм лояльності під конкретний бренд.
Мета модуля Replenishment – якісно спланувати управління запасами та допомогти в керуванні supply chain. Простіше кажучи, цей інструмент стане надійним помічником відділу закупівель в питаннях «що купити» й «куди відвезти», щоб максимально ефективно використати ресурси та задовольнити попит.
Ключові переваги:
Загалом базова версія LS Central включає функції ERP-cистеми + POS. Щодо інших інструментів, то розробник пропонує окремі можливості як для сфери ритейлу в цілому, так і для фармацевтичної галузі, готельного бізнесу, заправок, ресторанів та інших галузей.
Більше про додаткові можливості рішення ми розповімо у наступних матеріалах. Ознайомитись з повним переліком рішень можна на сайті компанії або під час консультації з фахівцем SMART business: sales@smart-it.com.
В цьому допоможуть партнери та колеги Асоціації рітейлерів України зі SMART business. Це українська компанія, що займається розробкою та впровадженням систем для автоматизації бізнесу на основі продуктів Microsoft в більш ніж 60 країнах у світі. SMART business має статус партнера LS Retail і чималий досвід впровадження їхніх рішень на українському ринку, зокрема для компаній в галузях телекомунікацій, легкої промисловості, сфери обслуговування та інших.
Щоб отримати детальну консультацію щодо можливостей LS Central для конкретного бізнесу, тисніть на кнопку нижче.
І пам’ятайте: розумна автоматизація в потрібний момент здатна не лише заощадити кошти бізнесу в кризових ситуаціях, а й дозволяє бути на крок попереду у боротьбі за клієнтський гаманець.