Павло Кожухар, Domino’s Pizza: Для нас однаково важливий як онлайн, так і офлайн-маркетинг
Маркетинг-директор Domino’s Pizza Україна про вплив локдауна на мережу піцерій і причини рекордних показників продажів в Україні. Цей матеріал доступний російською мовою Павло Кожухар, маркетинг-директор Domino’s Pizza Україна, розповів MMR про вплив локдауна на мережу піцерій і важливість фізичних ресторанів та офлайн-комунікацій навіть для лідера сегмента в онлайн. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами цієї … Читати далі Павло Кожухар, Domino’s Pizza: Для нас однаково важливий як онлайн, так і офлайн-маркетинг
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити