Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook у березні 2020 Зміна лідера, раптові новачки, ще більш несподіваний рекорд та інші Facebook-сенсації: хто з рітейлерів і торгових центрів... АналітикаМаркетинг 6 Березень 2020 604
Чотири правила, які допоможуть маркетплейсу вижити в боротьбі з Rozetka Засновник маркетплейса спортивного харчування GymTraining Євген Чорнолуцький пояснює чому маркетплейс – єдиний спосіб... E-commerceДосвід 6 Березень 2020 768
Хітлайн на найбільшій виставці для рітейлу EuroShop 2020 (фото та відео) 40 моделей вітрин, які відповідають сучасним тенденціям світового рітейлу, з екологічними й енергозберігаючими... Міжнародний досвідНовини 6 Березень 2020 1156
Інноваційний мерчандайзинг: контроль планограм у мобільному додатку Основна мета мерчандайзингу – підвищення продажів за допомогою правильної викладки. Бізнес-процес мерчандайзингу... ІнноваціїНовини 5 Березень 2020 1554
Епіцентр К: П’ять трендів при виборі меблів в Україні Директор напряму «Центр меблів» мережі ТЦ Епіцентр Олександр Лук’янченко про те, які меблі і як купують українці. ДосвідНовини 4 Березень 2020 835
Eldorado запустить новий формат магазинів зі штучним інтелектом З 2016 року мережа Eldorado оновила 70% торгових точок і скоро запустить абсолютно новий формат магазинів. У ньому буде... ІнноваціїНовини 3 Березень 2020 963
Aisberg на EuroShop-2020: Ергономіка, кастомізація та екологія Компанія Aisberg, український виробник холодильного обладнання, в 5-й раз презентувала свою Техніку Ефективної Торгівлі на... Міжнародний досвідНовини 3 Березень 2020 664
Євген Іваниця, JYSK: Відбувається симбіоз офлайн і онлайн-торговлі Виконавчий директор мережі JYSK в Україні про еволюцію рітейлу, безшовний сервіс, канали комунікації компанії та плюси... ДосвідНовини 3 Березень 2020 966
По стопах WOG і OKKO: мережа БРСМ-Нафта відкрила АЗК з супермаркетом і кафе (+фото) Мережа автозаправних комплексів БРСМ-Нафта починає розвиток непаливного рітейлу при АЗК під брендом Good Market. Нові форматиНовини компаній 3 Березень 2020 945
Виставка інновацій для рітейлу NRF 2020: три висновки про розвиток світового роздробу Костянтин Попов, генеральний директор Cappasity, про головні враження після участі в NRF 2020. ДосвідРозвиток 2 Березень 2020 500
Знати в обличчя: Watcom Group протестувала технологію розпізнавання облич Dataplex Торговельні центри та роздрібні мережі України отримають інформацію про стать, вік і навіть емоції покупців за... ІнноваціїНовини 2 Березень 2020 891
Реклама тижня: Фокстрот, Burger King, Volvo і піраміда з вантажівок Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми... Історія вихідного дняМаркетинг 1 Березень 2020 766