Ольга Шевченко, EVA: Наш інтернет-магазин посідає друге місце серед рітейлерів e-сommerce в сегменті дрогері

Ольга Шевченко, EVA: Наш інтернет-магазин посідає друге місце серед рітейлерів e-сommerce в сегменті дрогері

07.02.2022 08:15
  2162
Володимир Тиравський

Зараз на інтернет-магазин EVA припадає 7,5% продажів від загального обсягу, і цей показник постійно зростає.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Ольга Шевченко, виконавчий директор EVA в інтерв’ю виданню Delo.ua розповіла, наскільки виросли онлайн-продажі за час пандемії, про автоматизацію та модернізацію розподільчих і логістичних центрів, а також про впровадження нових форматів, нового дизайну та цифрових інновацій у торгових точках. RAU пропонує найцікавіші фрагменти цього інтерв’ю.

Найбільша мережа пунктів видачі інтернет-замовлень

Пандемія коронавірусу не створила нових трендів, але посилила існуючі. Наприклад, у рази збільшила значущість напряму e-commerce. Ми виділили частину ресурсів, призначених для відкриття нових магазинів на розвиток інтернет-магазину eva.ua. У 2020 році продажі через цей канал збільшилися у шість разів. У першому півріччі 2021-го продажі зросли у понад 2,5 рази.

Зараз на інтернет-магазин припадає 7,5% продажів від загального обсягу, і цей показник постійно зростає. Наш інтернет-магазин посідає друге місце серед рітейлерів e-сommerce в сегменті товарів для здоров’я, краси та догляду. Ми побудували найбільшу мережу пунктів видачі інтернет-замовлень серед онлайн-рітейлерів України та не збираємося зупинятися.

Модернізація та автоматизація

Зараз модернізуємо й автоматизуємо розподільчі центри у Дніпрі, Броварах та у Львові, реалізуємо амбітний проект із запуску нового логістичного хабу в Одесі. У 2021 році відкрито 77 нових магазинів EVA, зокрема у форматі beauty lab (Київ, Харків). Мережа перетнула позначку в 1100 торгових точок.

Інвестуємо значні кошти в автоматизацію логістичних центрів. Склади EVA щодня приймають та відвантажують у 367 містах України до 1,5 млн одиниць товарів. Обробляти такі обсяги дозволяє високотехнологічне обладнання, сучасні WMS та TMS (системи управління складськими процесами й транспортом).

Нові формати, дизайн і технології

Ми працюємо над новими форматами EVA, щоб задовольняти запити споживачів як у великих містах, так і у невеликих населених пунктах. Розробляємо новий дизайн торгових точок для покращення клієнтського досвіду споживачів. Впроваджуємо найкраще програмне забезпечення, створюємо власні програмні продукти, щоб забезпечити незалежність від зовнішніх підрядників та високу швидкість трансформації.

У торгових точках запроваджено та вдосконалюється використання гаджетів (термінали збору даних, мобільні телефони) для контролю та виконання внутрішніх процесів, пов’язаних із товаром або видачею інтернет-замовлень. Нещодавно у магазинах з’явилися перші каси самообслуговування. Також активно працюємо над впровадженням програмних РРО.

Не лише товар, але й сервіс

Рітейл – це не лише товар, але й сервіс – наскільки комфортний для споживачів доступ до асортименту. Ми завжди прагнемо дати покупцеві максимально вигідну пропозицію. Це стосується і цін, і унікальних позицій в асортименті. Багато уваги приділяємо розвитку сервісу, щоб пропонувати високі стандарти обслуговування, зрозумілу ненав’язливу комунікацію, вигідні та прозорі умови програми лояльності.

Всі успішні інноваційні рішення згодом стають стандартом для ринку, але тут важливо бути першими, щоб сервіс чи послуга асоціювалися з EVA. Також ми приділяємо велику увагу корпоративній соціальній відповідальності. Клієнти, для яких важливо, аби бізнес брав участь у вирішенні важливих питань суспільства, розуміють, що вони не просто купують, а сприяють покращенню.

Читайте також –

EVA побудувала в Україні другий масштабний розподільчий центр для напряму e-commerce


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку