Олександр Пащенко, АЛЛО: Гібридні війни або як використати кризу для поліпшення клієнтського досвіду
Виконавчий директор омніканальної мережі АЛЛО про запуск онлайн-консультацій і експрес-доставки, впровадження нового формату для розвитку поза містами-мільйонниками, а також основні помилки при запуску проектів. Цей матеріал доступний російською мовою У першій декаді грудня Асоціація рітейлерів України провела щорічний RAU Summit 2020. Через пандемію COVID-19 в цьому році найбільша подія на ринку роздрібної торгівлі та комерційної … Читати далі Олександр Пащенко, АЛЛО: Гібридні війни або як використати кризу для поліпшення клієнтського досвіду
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити