OKWINE School: інвестиції в знання, формування найбільшого винного комʼюніті країни та розвиток культури споживання

OKWINE School: інвестиції в знання, формування найбільшого винного комʼюніті країни та розвиток культури споживання

30.12.2024 04:00
  622
rau

2024 рік стає для OKWINE важливим етапом підбиття підсумків і визначення нових орієнтирів. Компанія пишається тим, що створили не лише найбільшу в країні мережу спеціалізованих виномаркетів, а й цілий освітній проєкт – OKWINE School, котрий став фундаментом для формування найбільшого в Україні ком’юніті професійних сомельє та винних ентузіастів.

Освіта – ключ до успіху

Цінність знань і професійних кадрів, інтенсивний темп масштабування вимагає не лише якості продукту, але й високого рівня сервісу, що забезпечують співробітники мережі в усіх куточках країни. OKWINE School – це не лише про дегустації чи ознайомлення з новинками, які постійно привозить в Україну партнер мережі імпортер-дистриб’ютор Wine Hunters та інші імпортери, українські виробники, але це ще й складна освітня екосистема, що включає:

  • Менеджерський механізм для структурування процесу навчання.
  • Команду професіоналів, серед яких викладачі, адміністратори й менеджери проєкту.
  • Інвестиції в матеріальну базу: дегустаційні фонди, навчальні матеріали, інвентар.

В OKWINE School освітній процес будується так, щоб як новачки-студенти, так і професіонали з багатолітнім досвідом могли отримати необхідні навички для кар’єрного зростання. Навчання відбувається у кілька етапів, відповідно до рівня знань студентів, а усі лекції й дегустації освітньої програми включають і широке вивчення гастрономії, фудпейрінгу та навіть міксології. Знати продукт на 100% від смакоароматичних особливостей до процесу виробництва, історії виноробні чи дистилерії – це не лише навичка, чи то памʼять, це справжнє захоплення своєю справою, неймовірна праця усієї команди проєкту та безумовно одна з найбільших конкурентних переваг на ринку.

Проєкт OKWINE School розпочав свою роботу у червні 2019 року. Години лекцій, шалених дегустацій по 20, а то й більше зразків, випробування рецепторів наосліп, пошуки ідеальної гастрономічної пари. Так, звучить потужно, але процес безперервних тренінгів по силам лиш тим, хто горить своєю справою. Ось так і народжується якісний сервіс OKWINE. Навчальні програми розроблені й постійно вдосконалюються професіоналами своєї справи, сомельє з багатолітнім досвідом та безпосередньо головними лекторами школи – Валерієм Нетечею, керівником OKWINE School, та Катериною Спасіченко, бренд-амбасадоркою компанії Wine Hunters.

Лише за 2024 рік завдяки освітнім курсам Валерія та Катерини 272 учні отримали сертифікати OKWINE School курсів «Базовий» та «Стандарт», прослухавши 150 лекцій. Дегустаційний фонд певно один з найбільших скарбів компанії (після студентів і лекторів, звичайно ж), адже це постійні інвестиції в асортимент задля найякіснішого вивчення продуктів не лише в рамках навчальної програми у школі в Києві, а і у регіонах – наразі мережа представлена у 33-х населених пунктах країни. Тож лектори підтримують постійний розвиток знань й навичок команд маркетів по всій Україні, впроваджуючи і локальні тренінги та дегустації. 

Валерій Нетеча, керівник та лектор OKWINE School:Ми починали перезапуск освітнього проєкту, коли в компанії було 65 маркетів по Україні. Пам’ятаю, як власник компанії поставив переді мною амбітну ціль: «Чи зможеш ти сприяти зростанню та прогресу кожного з наших колег?». Спершу ми розробили авторський курс базового рівня, згодом створили курс стандарт для детальнішого та професійнішого опрацювання матеріалу. З початком повномасштабної війни процеси пришвидшились, і виникла потреба знову зробити апгрейд: розширили базовий курс, додали початковий курс для зовсім молодих колег без досвіду. Щороку через наше навчання проходить у середньому 250 людей різних напрямків бізнесу компанії. Ми відкриваємо понад 800 найменувань вина та міцного алкоголю, а на п’ятому році існування школи вже маємо потік 2000 амбітних студентів. Для мене навчання — це насамперед: дослідження та зміна типів мислення, орієнтація на внутрішню мотивацію, фокус на конкретні результати. На своїх лекціях я завжди провокую студентів до активного мислення, спонукаю їх до рефлексії, занурюючи у процеси та регламенти винних регіонів. Ми буквально уявляємо себе виноробами чи майстрами-дистилерами, щоб краще зрозуміти ідею, філософію та кінцеву мету створення того чи іншого продукту. Найважливіше — робити складні тези, формулювання та спеціалізовану термінологію простими, зрозумілими й доступними для кожного. Ми вивчаємо різні моделі, аналізуємо стилі та тренди: чому одні класичні виноробні регіони залишаються популярними, а інші — у тіні? Як нові виробники, поєднуючи технології та смакові вподобання споживачів, досягають успіху й потрапляють до топ-чартів по всьому світу?”

Катерина Спасіченко, лекторка OKWINE School: «Коли до мене на курс «Базовий», тобто для початківців, приходять наші колеги, які або взагалі нічого не знають про вино, або мають тільки саме поверхневе уявлення, то переді мною, як не тільки професіонала зі знаннями, але й вчителя, постає ще й виклик зацікавити і закохати цих людей у нашу професію! А це не так і легко як здається насправді…. Люди які дійсно зацікавляться вином розуміють, що вони будуть навчатись постійно! OKWINE School для мене – це одна з моїх найулюбленіших справ! Мені неймовірно подобається розповідати людям про вино, намагатись простими словами пояснити процеси створення вин, а ще вплив розташування тих чи інших виноградників, ґрунтів та клімату на кінцевий результат у пляшці. Тому, у я завжди інтегрую інтерактив у освітній процес – крім навчальних матеріалів, презентацій та дегустацій додаю практичні завдання з відгадуванням ароматів наосліп, котрі зустрічаються у винах або з натуральних продуктів або з ароматів книги «Ніс вина». Це допомагає трохи розслабити аудиторію додати невимушеності та сміху. Також вбачаю важливу цінність домашніх завдань, щоб тренувати памʼять і легше запамʼятовувати складні назви регіонів та сортів винограду. Навчання має бути цікавим!»

Освітній процес у школі також доповнюється і залученням guest-лекторів – практикуючих сомельє, бар-менеджерів, власників ресторанів, бренд-менеджерів чи виноробів-представників світових брендів, котрі долучаються онлайн з-за кордону. Це дозволяє OKWINE School ставати не лише освітнім майданчиком, але й платформою для обміну досвідом серед професіоналів галузі з різних країн. 

Тож сомельє та керівники виномаркетів OKWINE, менеджери Wine Hunters окрім навчання й постійного власного апгрейду мають ще й неймовірну можливість бути спікерами не лише на локальних івентах, а й брати участь у якості лекторів на масштабних фестивалях, ділячись знаннями й досвідом, виступаючи перед аудиторією, яка тільки-но пізнає світ вина та напоїв, чи професіоналами галузі – вже на великій сцені. 

Лекції від сомельє OKWINE та Wine Hunters на Be Wine International Wine Show та Kyiv Whisky 2024

Нові горизонти

Асортимент OKWINE постійно розширюється, і поряд із винами все більше уваги приділяється категорії міцного алкоголю та барній сфері. Це стало поштовхом для створення нового курсу з міксології, який стартував цього року. Тепер гості OKWINE зможуть не лише підібрати ідеальне вино, а й навчитися створювати міксологічні шоу вдома. До речі, у більшості виномаркетів OKWINE також готують і коктейлі to go, і навіть запашний глінтвейн.

Як зазначають представники OKWINE, команда має чітку мету: створити найкращий винний проєкт із найвищим рівнем сервісу, найширшим асортиментом та найпотужнішим ком’юніті професіоналів в Україні. OKWINE School – це не просто механізм досягнення цієї мети. Завдяки цьому мережа продовжує якісне масштабування, створює нові проєкти та розвиває нові продукти, а вже вчорашні студенти стають тими, хто сьогодні надає найкращі консультації гостям біля полиць із вином і не тільки. Це проєкт, який уже зараз змінює культуру споживання вина й міцного алкоголю в країні, бо ж інвестиції в знання – це інвестиції у майбутнє. І це майбутнє OKWINE формує разом із своїми студентами, партнерами та гостями. 

Довідка. OKWINE — українська мережа виномаркетів, заснована у 2012 році. Налічує вже 150 маркетів у 33-х населених пунктах — Київ, Буча, Бровари, Вишневе, Вишгород, Ірпінь, Софіївська Борщагівка, Петропавлівська Борщагівка, Святопетрівське, Козин, Чайки, Щасливе, Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Поляниця, Кропивницький, Кривий Ріг, Луцьк, Ковель, Львів, Брюховичі, Одеса, Полтава, Рівне, Тернопіль, Харків, Хмельницький, Чернігів, Черкаси, Чернівці. 

Має однойменний веб-маркет okwine.ua та додаток OKWINE, з доставкою по Україні та  опцією самовивозу з будь-якого виномаркету.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку