Виставка інновацій для рітейлу NRF 2020: три висновки про розвиток світового роздробу
Костянтин Попов, генеральний директор Cappasity, про головні враження після участі в NRF 2020.
Цей матеріал доступний російською мовою
NRF – єдиний захід міжнародного масштабу, який більше ста років об’єднує рітейл, будучи «очима і вухами» індустрії. Найбільша роздрібна міжнародна конференція і виставка інновацій для роздробу NRF 2020: Retail’s Big Show & Expo, що пройшла в січні в Нью-Йорку, зібрала більше 16 000 рітейлерів з усього світу, які обмінювалися передовим досвідом.
Гендиректор хмарної платформи для електронної комерції Cappasity Костянтин Попов, поділився своїми враженнями після участі в NRF 2020. RAU публікує адаптовану версію матеріалу, де автор сформулював три головних тренда сучасної світової торгівлі.
Традиційні магазини нікуди не дінуться
“Ті, хто виграє в роздрібній торгівлі через десять років, будуть розвивати як традиційні напрямки, так і цифрові взаємини зі своїми клієнтами, які виходять за рамки простої зручності. Йдеться про відносини і людські зв’язки”, – сказав Кевін Джонсон, президент і генеральний директор Starbucks, під час свого виступу на NRF.
З огляду на вплив електронної комерції на зростання обсягу покупок в магазині, ігнорувати одне заради іншого було б недалекоглядно. Організація процесу продажів більше не є рушійною силою, оскільки досвід має найбільше значення для споживачів. Онлайн тепер також розширює купівельний досвід за допомогою імерсивних (тих, що створюють ефект присутності) технологій.
Технології 3D і AR / VR неухильно завойовують позиції і будуть відігравати важливу роль в найближчі десять років. Цей рік стане відправною точкою, оскільки 46% рітейлерів планують впровадити або доповнену, або віртуальну реальність.
Швидко, легко і доступно
На виставці NRF були представлені сотні роздрібних рішень і багато які з них по суті інноваційні. Але виникає важливе питання: як реалізувати ці блискучі ідеї. Без масштабування, при відсутності фокусу на клієнтському досвіді або при занадто високій ціні – це упущена вигода і втрачений клієнт. Рітейлери шукають рішення, які мають мінімальні перешкоди і “шорсткості” при їх інтеграції в бізнес-процеси.
Інтелектуальна роздрібна торгівля – це майбутнє
“Інтелектуальна” або “розумна” роздрібна торгівля часто згадувалася під час проведення NRF 2020. Бум технологій, пов’язаних з впровадженням штучного інтелекту охоплює “інтелектуальну” частину тренду. Термін “розумний” відноситься до концепції розумного магазину.
У 2019 році компанія McKinsey відкрила тестовий магазин, покликаний випробувати і виміряти ефективність різних технологій для підвищення купівельної активності. “У нас є перспектива, що магазини збережуться, і є чимало підходів, як поліпшити їх роботу, – сказала Тіффані Бернс, партнер McKinsey, – і ми бачимо, що наші клієнти орієнтуються на всі зміни і намагаються зрозуміти, що вони дійсно можуть зробити і кидають всі сили на те, щоб поліпшити продуктивність, зрозуміти, яка технологія найбільш перспективна і що клієнти приймуть і полюблять”.
Джерело Retail&Loyalty
Читайте також –
Андрій Жук, Асоціація рітейлерів України: Десять головних трендів сучасного рітейлу