
Varus підпише договір з ЄБРР щодо фінансування розширення мережі


Микола Михайличенко, СЕО digital-агентства повного циклу Nowedo, у своїй колонці розповідає про просування бізнесу онлайн, плюси і мінуси блоггингу, SMM і e-mail-маркетинг, і як домогтися максимального ефекту з мінімумом вкладень.
Заняття онлайн-бізнесом має безліч бонусів. Для створення фізичного аутлету потрібно пройти через кола пекла з пошуком і орендою відповідного приміщення, наймом персоналу і оформленням купи паперів. Створення інтернет-магазину таких зусиль не вимагає. Можна охопити більше клієнтів завдяки автоматизованому процесу покупки і відсутності необхідності закривати сайт на ніч. А ще простіше привернути увагу, так як інтернет відкриває широке коло можливостей для створення візуального рекламного контенту, який можна просувати без зайвих витрат.
Передусім важливо встановити різницю між «дешевим» просуванням і «економним» просуванням. Економне просування – це правильна інвестиція в інструменти, що:
А дешеве просування – це “чорне” SEO, плагіат дизайну і взагалі покупка “мильного міхура”, який, лопаючись, приносить купу неприємностей. Такої «радості» нікому не треба.
Люди люблять, коли виробникові є що сказати про власний продукт і бренд. Тому, якщо компанія не проти поговорити про свою роботу і знає, як про це красиво і інформативно написати, то “блог допомогу”.
До основних правил успішного блоговедения відносяться:
Плюси:
Мінуси:
Навіщо збирати по всій мережі інформацію, якщо можна зробити так, щоб вони залишали відгуки в коментарях на сторінках компанії і вже офіційно могли натиснути «подобається»? Аккаунт на Facebook або Instagram – це додатковий «коридор» для аудиторії, який приведе її на сайт.
Якісний маркетинг соціальних мереж:
Хоча середній цінник за ведення облікового запису професійним SMM-спеціалістом становить від $500-550, ціна однієї рекламної кампанії в соцмережах – $50. А що може зробити хороший фахівець в рамках однієї рекламної кампанії – це окрема тема.
Плюси:
Мінуси:
Простий і ефективний інструмент, налаштувати і використовувати який можна самостійно. Та ні, не треба займатися набором всіх листів вручну, якщо немає страху англійської мови та вивчення нового, на допомогу прийдуть сервіси для e-mail-маркетингу: UniSender, MailChimp, eSputnik і багато інших. З їх допомогою можна отримати досить зручний функціонал для того, щоб:
За допомогою платформ для e-mail-маркетингу можна:
Все це – приблизно за $10-20 в місяць, при тому що при грамотному e-mail-маркетингу можна багаторазово окупити цю суму.
Плюси:
Мінуси:
Важливо пам’ятати: кожен з цих інструментів принесе більше користі, якщо буде використовуватися у комплексі. Через соцмережі і e-mail-розсилки можна анонсувати новий матеріал у блозі. Наявність кнопок соцмереж і пропозиції про підписку в блозі – це плюс в базу передплатників і спостерігачів сторінки. Таким чином, можна отримати злагоджено працюючий механізм, який у відносно швидкі терміни відіб’є витрати і забезпечить бізнесу належний приплив уваги, при цьому не повісивши ярма на шию бюджету.
Читайте також –
Тренди-2017/18 в SMM від українських експертів: історії провалів, меми, влоги, stories та інше