Будь як вдома: як виглядає найбільший магазин MOYO в новому форматі (фоторепортаж)
П’ять ключових зон за групами товарів, акценти на Experience і тестування товару, каса у вигляді кухні і Music Box – такі нові рішення реалізувала мережа MOYO в магазині нового формату.
На початку вересня мережа магазинів електроніки MOYO відкрила магазин нового формату в столичному торгово-розважальному центрі Dream Town. Разом з реформатом, рітейлер також проводить репозиціонування бренду. Про специфіку нового формату і впроваджувані в компанії зміни RAU розповіла директор з маркетингу MOYO Вікторія Губіна.
Перша ключова зміна бренду відображена вже на фасаді магазину нового формату. У компанії оновили логотип: прибрали кордони, освіжили його і зробили світлішим. За словами Вікторії Губіної, ця зміна підкреслює філософію торгової мережі. «MOYO – абсолютно «біла» компанія, з офіційними зарплатами і тільки офіційним товаром; платяться всі податки, немає жодної одиниці «сірого» або «чорного» продукту. Новий логотип без кордонів відображає відкритість, чесність і прозорість бізнесу», – пояснює топ-менеджер.
Разом з оновленням лого рітейлер проводить і репозиціонування бренду. У своїй роботі і маркетинговій стратегії компанія має намір просувати чотири ключові принципи: швидкість, комфорт, зручність і довіру. «На їх основі оновлюється бренд і впроваджуються нові сервіси. Частина з них вже реалізована в магазині нового формату», – додає директор з маркетингу MOYO.
Площа концепт-стору MOYO в ТРЦ Dream Town – близько 300 кв. м. Станом на зараз це найбільша торговельна точка мережі.
Як розповідає Вікторія Губіна, раніше компанія концентрувалася на продажах ноутбуків, однак тепер має намір розвивати п’ять ключових груп товарів. Відповідно до цієї стратегії магазин розділений на п’ять зон за категоріями. Перша зона при вході в торгову точку – телекомунікації або Mobile – одна з найбільш швидко зростаючих груп товарів.
Коментуючи зміни, реалізовані в цій зоні, в MOYO звертають увагу на останні дослідження, які демонструють, що найбільш важливим елементом смартфона для покупця є камера. Щоб покупець міг швидко і зручно перевірити її якість прямо в магазині, на столах з гаджетами розмістили декор з дрібними елементами. Так клієнт може самостійно протестувати якість знімків і порівняти їх на різних пристроях.
Протестувати будь-який товар можна в розташованій поруч зоні Experience. Тут же представлені всі продукти, які можна об’єднати в екосистему. Компанія спробувала створити домашню атмосферу, встановивши зручний диван і крісла, розташувавшись в яких покупець в комфортних умовах тестуватиме гаджети.
«У більшості випадків покупець відчуває себе не комфортно при виборі товару. Пошук і вибір девайса для людини – це важкий процес. Тим більше, коли мова йде про технологічні новинки або складні технічні характеристики товару. У магазині нового формату допомагають клієнту зрозуміти ці технології в комфортній обстановці. Тому і зону Experience реалізували таким чином, щоб покупець на хвилинку уявив, як він зможе користуватися нашою технікою у себе вдома», – каже Вікторія.
Друга велика категорія, на якій в MOYO роблять особливий акцент – фототехніка. Зміни, що відбулися в зоні Photo, також покликані допомогти професійним або починаючим фотографам протестувати техніку. Для цього обладнана міні студія з декораціями і 3D-панеллю, на якій краще видно переливи світла.
Щоб клієнт міг краще розглянути різницю у фотографіях, зроблених на різні камери, в зоні встановили комп’ютер, на який можна швидко скинути знімки, розглянувши деталі на великому екрані.
Зона з акустикою – третя велика локація магазину. Її головне нововведення – шумоізоляційна кімната, або Music Box, в якому покупець може протестувати потужність і якість звуку будь-яких колонок або навушників. В MOYO запевняють, що така можливість у великих українських мережах електроніки представлена вперше.
Завдяки шумоізоляції кімнати покупець може підключити будь-яку колонку до свого телефону, і перевірити звук на повну потужність, не заважаючи іншим відвідувачам магазину.
Ще одна категорія товару, яку компанія тільки починає активно розвивати – телевізори. Раніше в мережі був обмежений асортимент цієї групи. У магазині нового формату представлені всі ключові виробники – Samsung, LG, Sony, Panasonic та інші – близько 40 SKU.
П’ята категорія в магазині – ноутбуки. «У нас традиційно один з найбільших виборів ноутбуків на українському ринку і ми продовжуємо активно нарощувати продажі в цій категорії», – говорить директор з маркетингу MOYO.
У компанії уточнюють, якщо клієнт не знайшов бажаний товар на полиці – він може самостійно або за допомогою консультанта замовити його на сайті. Для цього в торговому залі встановлено комп’ютер.
Також слід звернути увагу, що в магазині нового формату розділили потоки відвідувачів. Крім основної каси окремо обладнана зони Pick Up і Service. Тут клієнти MOYO можуть без черги забрати інтернет-замовлення, скористатися сервісними послугами, або здати пристрій у ремонт.
Основна каса розташована в центрі торгової точки і схожа на кухню. У ній компанія має намір представити асортимент великої та дрібної побутової техніки, тим самим нагадуючи, що ця категорія також продається в MOYO.
«В цілому, в оновленому магазині ми намагалися створити технологічну, але разом з тим затишну атмосферу. Практично весь товар, який у нас представлений, призначений для дому та особистого користування. Тому концепція нового магазину MOYO грунтується на комфорті та зручності. Це як раз ключові характеристики бренду MOYO», – коментує Вікторія Губіна.
Зараз магазин працює в тестовому режимі, а вже 8 вересня відбудеться урочисте відкриття. У найближчі місяці компанія буде аналізувати результати роботи торгової точки в цілому, а також окремих рішень.
Довідка. MOYO – мультиформатна мережу магазинів, що об’єднує стандартні роздрібні торгові точки, а також інтернет-магазин. Компанія була заснована в 2009 році, а вже зараз її мережа об’єднує 45 магазинів і представлена в 26 містах України.
Читайте також –
Гаджет на заміну: як працює та що пропонує сервісний центр мережі MOYO