McDonald’s Ukraine-2020: 5 нових ресторанів, 14% ринку, зростання доставки в 3 рази
Топ–менеджери провідної світової мережі fast–service в ході онлайн прес–конференції розповіли про підсумки роботи компанії в Україні в 2019 році, вплив карантинних обмежень та плани на 2020–й.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як зазначила генеральний директор McDonald’s Ukraine Юлія Бадрітдінова, глобальні плани транснаціональної корпорації в Україні залишаються незмінними: продовження розвитку мережі та збереження інвестицій на колишньому рівні. За її словами, оператор має намір в 2020-21 роках відкривати не менше п’яти ресторанів на рік, тобто зберегти темпи зростання мережі на тому ж рівні, що і в 2019-му. На колишньому рівні залишається і сумарний обсяг інвестицій: близько 500 млн грн на рік. Але при цьому введені обмеження по роботі закладів громадського харчування призвели до того, що були переглянуті ключові напрямки інвестицій. Якщо раніше значну частину коштів направляли на оновлення залів і модернізацію приміщень, то зараз, так як приймати відвідувачів в залах ресторанів заборонено, основний фокус зроблений на розвиток технологій, відкриття нових об’єктів, поліпшення процесів і досвіду споживачів, а також підтримку команди.
При цьому топ-менеджер підкреслила, що хоча пріоритетом для компанії залишаються великі міста, McDonald’s активно шукає перспективні локації та потенційних партнерів в тому числі й в містах, де бренд поки що не представлений. «Готові розглядати найрізноманітніші пропозиції», – уточнила вона.
Також Юлія зазначила, за підсумками I кварталу 2020 року McDonald’s Ukraine зайняв 14% українського ринку харчування поза домом, наростивши свою частку рік до року на 2%.
Директор по маркетингу компанії Ольга Васильєва додала, що за перші місяці поточного року кількість замовлень з ресторанів з доставкою додому або в офіс збільшилася в три рази у порівнянні з 2019-м. У планах оператора – подальший розвиток цього напрямку, оновлення меню, впровадження інновацій. Так, для більшої зручності покупців і залучення додаткових гостей в компанії пропонують ваучери зі знижкою на певні позиції в меню. Особливість пропозиції в тому, що ваучери діють тільки в певні години – для кожного блюда свої – і таким чином в McDonald’s розраховують керувати трафіком в ресторанах. Що особливо важливо, враховуючи обмеження в роботі закладів громадського харчування, встановлені Кабміном і місцевою владою.
CEO McDonald’s Ukraine Юлія Бадрітдінова також акцентувала увагу на дотриманні всіх заходів санітарної та епідеміологічної безпеки та турботі про здоров’я відвідувачів і співробітників. Крім встановлених в закладах санітайзерів, нанесену розмітку та попереджувальні написи, можливості самостійно замовити і забрати товар, в компанії змінили зонування і навігацію. Завдяки цьому в ресторанах зможуть розділити потоки відвідувачів, зменшивши до мінімуму час контакту. Для касирів і працівників McDrive встановили захисні екрани, а кількість посадочних місць в приміщеннях обмежена відповідно до рекомендацій українського МОЗ і досвідом європейських країн.
В цілому, як підкреслили топ-менеджери McDonald’s Ukraine, компанія провела величезну підготовчу роботу, налагодила всі процеси, встановила додаткове обладнання, і готова до відкриття відразу ж, як тільки влада дозволить приймати гостей в залах ресторанів.
Читайте також –
McDonald’s відкрив перший “антивірусний” ресторан (фотоогляд)