Рітейлери планують в 2021 році більше витрачати на рекламу в Facebook і Twitter

Рітейлери планують в 2021 році більше витрачати на рекламу в Facebook і Twitter

06.04.2021 02:00
  176
Дарія Осіїк

Facebook и Twitter – основні канали комунікації, де рітейлери планують збільшити свої рекламні витрати.

Читати російською

Про це свідчить исследования компанії Smartly.io та дослідницької компанії WBR Insights, результати якого опублікував портал MMR.

Три чверті (76%) рітейлерів заявили, що в 2021 році вони будуть більше витрачати на рекламу в Facebook. Це також характерно для різних регіонів і сегментів роздрібної торгівлі. У звіті також говориться, що в 2020 році Facebook залучив інвестиції від 93% рітейлерів, в той час як аналіз даних WARC показує, що Facebook зайняв 15,1% ринку глобальної реклами.

Проте, Instagram забезпечує найвищий рівень ефективності: 42% рітейлерів відзначають, що їх рентабельність на рекламу є найкращою на цій платформі. За ним слідує Facebook з 24%.

Лише невелика частка рітейлерів заявила, що в цьому році буде більше витрачати на TikTok (10%) і Snapchat (5%). WARC Data прогнозує, що в цьому році витрати на відеорекламу в інтернеті виростуть на 12,8%, це найшвидший темп зростання для digital-медіа. Крім того, молоді люди є найбільшими споживачами онлайн-відеоконтенту, тому рітейлейри можуть упустити можливість охопити користувачів від 16 до 34 років.

Читайте також –

Як побудувати успішну співпрацю з лідерами думок. Кейс Comfy


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку