Незвичні механіки лояльності: п’ять кращих кейсів від KFC, Nike та інших глобальних компаній
Нагородження бонусами за покупки – звична механіка заохочення постійних клієнтів. Але деякі бренди дивляться ширше і намагаються здивувати покупців, тим самим мотивуючи їх активніше брати участь у програмах лояльності. Цей матеріал доступний російською мовою Стандартні механіки лояльності – бонуси в обмін на покупки, подарунки в обмін на бонуси, просування рівнями програми привілеїв – працюють, але … Читати далі Незвичні механіки лояльності: п’ять кращих кейсів від KFC, Nike та інших глобальних компаній
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити