Opening & wow-events: як організувати яскраве та незабутнє відкриття магазину

Opening & wow-events: як організувати яскраве та незабутнє відкриття магазину

20.06.2018 08:00
  903
rau

Ходіння по вугіллю, використання дронів, веломарафон, а також інші кейси організації урочистих відкриттів торгових точок від event-агентства Lioncom.

Українські та міжнародні рітейлери продовжують активно розвиватися, і відкривають все більше магазинів. А сучасні стратегії рітейлерів по залученню покупців дивують своєю витонченістю та різними креативними ідеями щодо утримання клієнтів. При цьому торговим маркам, які хочуть успішно зарекомендувати себе під час урочистих відкриттів нових торгових точок, не потрібно винаходити велосипед. Для цього їм потрібно всього лише грамотно підійти до вибору event-агентства, яке допоможе професійно та якісно справити перше враження. Такі відомі бренди, як Фокстрот, Watsons, Samsung, Алло, Цитрус, New Balance, Novus, Arena вже давно довіряють цю місію агентству Lioncom.

«Для того, щоб гідно виконати свої зобов’язання перед замовником, ми ставимо перед собою завдання не просто створити грандіозне свято, а й зацікавити відвідувачів залишатися на торговій площі якомога довше і, як наслідок, здійснювати більше покупок», – говорить директор event-агенції Lioncom Антон Садиков.

Наприклад, в грудні 2017 року під час відкриття чергової торгової точки Фокстрот відвідувачі були не просто залучені в свято, а й мотивовані активно брати участь в розіграшах. Щоб на логотипі магазину довше горіли лампочки, гостям потрібно було активно крутити педалі. І чим довше учасники працювали ногами, тим довше підсвічувалась назва магазину. Велолюбителі повинні були попередньо протягом усього заходу брати участь в різних конкурсах і обов’язково перемагати. Всі, хто крутили педалі, робили це не заради розваги: в кінці найстійкіший і витривалий отримав iPhone 8. Яскраві враження і свято для відвідувачів вдалося.

Мало того, що захід має бути красивим і цікавим, він повинен бути ефективним для рітейлу. Під час таких святкових відкриттів агентство намагається здійснювати знайомство відвідувачів, в першу чергу, з асортиментом товару та функціоналом магазину.

Крім урочистих відкриттів Lioncom також успішно зарекомендувало себе в проведенні розіграшів та інших святкових подій. Яскравий приклад – презентація Samsung Galaxy S8 в Цитрусі. Активним клієнтам запропонували вийти із зони комфорту. Учасники розіграшу повинні були пройти вісім найскладніших, але можливих випробувань, щоб отримати заповітний приз – флагманський смартфон Samsung. Серед інших конкурсів учасники повинні були з’їсти п’ять личинок, пройтися по розпеченому вугіллю, поцілувати жабу. І в результаті 8 з 10 учасників під гучні овації величезної кількості гостей отримали свій смартфон.

5 квітня цього року Lioncom виразно «запалив» із заходом для New Balance Ukraine. На висоті було все – від мольбертів до неймовірного ведучого Анатолія Анатоліча, від коктейлів до бармена, від меблів до танцюристів, від коктейльних трубочок до стильних сріблястих букв “N” під стелею. Агентство опрацювало кожну деталь, кожен момент, і зуміло створити приголомшливу атмосферу в залі. Серед гостей на заході були олімпійський призер Жан Беленюк, хореограф і танцюрист Амадор Лопез, відомий шоумен Андрій Джеджула та багато інших. Мета таких заходів – залучити якомога більше людей, нагадати про специфіку бренду, зацікавити унікальною продукцією.

«Будь-який формат заходу, який створює Lioncom – це свято заради продажів!», – ділиться своїми пріоритетами в роботі Антон Садиков. Свій імідж event-агентству Lioncom довіряють все більше і більше українських і міжнародних компаній. При цьому агентство завжди намагається мислити креативно та йти в ногу з часом: як це було на прикладі прес-конференції для Української прем’єр-ліги з футболу на спільній презентації з Фокстрот. Безпосередньо під час проведення самої прес-конференції за вікном з’явилися дрони, які як «здобич» несли м’ячі і барвисті інформаційні листівки. Природно, такий несподіваний поворот подій просто не міг не звернути на себе увагу. Гості виходили на терасу і влаштовували фотосесії на фоні яскравих сучасних спецефектів. В результаті шоу вийшло вражаючим і незабутнім.

Але на цьому запас ідей і активностей від Lioncom не закінчується. Event-агентство намагається кожне свято зробити незабутнім і унікальним. Починаючи з 2015 року Lioncom щорічно зростає в два рази. Якщо в 2015 році івент-агентство провело 160 заходів, то в 2016 вже відбулося 316 відкриттів і святкових івентів. У свою чергу, в 2017 Lioncom б’є всі рекорди і цілі – 602 проекта. У планах на поточний рік – понад тисячу яскравих і продуктивних свят.

Lioncom продовжує рости і розвиватися разом з бізнесом своїх клієнтів. І що не менш важливо для представників рітейлу, івенти Lioncom завжди спрямовані на підвищення продажів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку