Лілія Резва, МФК Gulliver: Важливо створити магніт, який буде цікавий аудиторії ТЦ

Лілія Резва, МФК Gulliver: Важливо створити магніт, який буде цікавий аудиторії ТЦ

05.10.2018 08:05
  1972
rau

Колонка Лілії Резвої, що управляє МФК Gulliver про те, що робить успішним торговий центр.

Топ-менеджер розповіла Commercial Property як змінюються пріоритети в управлінні ТРЦ і що виходить на передній план у нинішній час.

Успішну роботу торговому центру забезпечують правильна концепція, вдале місце розташування і транспортна розв’язка, якість наповнення, тобто tenant-mix, в який входить повний комплекс товарів, послуг і розваг, а також детально продумана маркетингова стратегія.

Вже відбулася трансформація торговельних центрів в місця, де можна провести час, і тим часом щось купити. Тому важливо створити той магніт, який буде цікавим аудиторії торгового центру.

Іншими словами, якщо раніше в першу чергу йшов посил «купити», то зараз навпаки: зручність, комфорт, атмосфера, емоції і все в одному місці – ось головна вимога сучасного споживача.

Запорукою успіху ТЦ/ТРЦ, крім перерахованих вище пунктів, є і ефективна експлуатація будівлі. На жаль, більшість девелоперів на момент проектування дивляться на красу об’єкта, забуваючи про наслідки, з якими потім стикаються керуюча компанія, орендарі та відвідувачі. Це стосується всіх опцій, пов’язаних з роботою і конкретними потребами ритейл-операторів, а також перебуванням покупців. Важливо, щоб керуюча компанія торгового центру мала грамотну стратегію розвитку об’єкта, розуміла кон’юнктуру ринку.

Для цього необхідно аналізувати зворотний зв’язок від відвідувачів, щоб, орієнтуючись на потреби клієнтів, своєчасно реагувати і вносити зміни.

Сучасний ТЦ/ТРЦ повинен бути зручним, атмосферним, зрозумілим для користувача, і тільки комплексний підхід може сформувати ідеальну обстановку в такому об’єкті. В першу чергу повинні бути забезпечені три основних компоненти: оптимальне світло, чистота і комфортна температура. Решта «фішок» надають цій атмосфері індивідуальність. Наприклад, аромамаркетинг, звуковий ряд, наявність зон відпочинку, і так далі.

Крім того, торгові центри завжди повинні розвиватися, орієнтуючись на безліч локальних і глобальних чинників. Так, серед світових трендів сучасного ринку торгової нерухомості – екологічність, що виражається у використанні натуральних матеріалів для обробки загальних зон торгового центру, наявність зелених острівців в галереях і фуд-зонах. Також варто відзначити впровадження смарт-технологій в системах освітлення, опалення, вентиляції та навігації, використання сучасних методик в маркетингу і інтерактивних комунікаціях з аудиторією.

Українські ТЦ/ТРЦ, звичайно ж, намагаються впроваджувати міжнародні тренди розвитку бізнесу, але з урахуванням особливостей нашого ринку.

Що стосується розвитку ТРЦ Gulliver, то ще в 2015 році був проведений аудит і оптимізація архітектурно-планувальних рішень будівлі, розроблені рекомендації по розширенню складу орендарів. Фінальним акордом реконцепції стало відкриття супермаркету Сільпо, що принесло свої плоди у вигляді зростання трафіку. У 2016 році була оновлена ​​тераса на 5-му поверсі, побудовані критий навіс і якісний фальш-пол. Тим самим були створені більш комфортні умови для відпочинку і проведення часу в ТРЦ. Найближчим часом планується оновлення всіх санвузлів, зовнішньої і внутрішньої навігації, а також впровадження чат-ботів в роботу інтернет-сайту ТРЦ Gulliver.

Читайте також –

Дар’я Завадська, Ocean Plaza: Будемо впроваджувати нову стратегію онлайн-просування


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку