Авто для бойлера: кейс колаборації Uklon Delivery і Фокстрот

Авто для бойлера: кейс колаборації Uklon Delivery і Фокстрот

30.01.2024 10:20
  2056
Костянтин Симоненко

Наприкінці 2023 року, на виставці «Всеукраїнський День Логіста» директор з логістики мережі Фокстрот Вадим Осинський і Business Development Manager Uklon Delivery Євген Борисенко презентували спільний кейс щодо запуску Uklon Delivery для клієнтів мережі електроніки і побутової техніки. В компанії Фокстрот поділилися з RAU найцікавішими моментами.

Передумови запуску

У перший місяць війни омніканальний рітейлер Фокстрот втратив власний склад у Гостомелі – у березні 2022 року він був розбитий ворожими прильотами і вигорів вщент разом із товаром. Через це більшість магазинів працювали фактично у форматі dark store, щоб забезпечити ще й виконання інтернет-замовлень. Адже на той час попит був неймовірний: через вимушену міграцію люди потребували речей першої необхідності, в тому числі – з асортименту побутової та електронної техніки. Питання швидкого й безпечного отримання замовлень потребувало підключення додаткових опцій.

«Для українців наразі не притаманно відкладати щось на потім. Це зокрема стосується і покупок, коли вкрай важливо отримати бажану річ найближчим часом. Ми зважали саме на це, навіть не думаючи про конкуренцію. На ринку електронної комерції побутової техніки та електроніки склався певний бенчмарк, коли замовлення клієнт отримує «на завтра». Проаналізували ці виклики і запросили наших друзів – компанію Uklon – попрацювати разом», – розповів Вадим Осинський.

Будемо вЧАСно: як це працює

Результатом співпраці у серпні 2023 року стала поява нового продукту у портфелі клієнтської доставки Фокстрот – доставка за одну годину з Uklon Delivery. Спершу – в Києві із подальшим розширенням на 27 міст, серед яких – Львів, Харків, Одеса, Вінниця, Чернігів та ін. Цей спосіб доставки інтегровано в логістичний калькулятор на сайті Foxtrot.ua та облікових системах компанії. Зокрема:

  • максимальна вартість товару – 45 000 грн.;
  • максимальні розміри для одного замовлення – 150x50x50 см;
  • вага товару – до 30 кг;
  • відстань доставки – до 14 км;
  • передплата замовлення на сайті;
  • покриття – 27 міст.

«Коли ми створювали продукт Uklon Delivery (а це було 3,5 роки тому), ми розуміли, що він буде цікавий різним категоріям бізнесу і, зокрема, рітейлу. Тому він мав бути зручним і простим, щоб давати можливість з’єднувати дві системи між собою, забезпечувати автоматизований процес і безперебійну роботу. Завдяки цьому він органічно інтегрувався в існуючі бізнес-процеси Фокстрот, де додалася нова опція з експрес-доставки, – зазначив Євген Борисенко з Uklon Delivery. – Тож наразі клієнти Фокстрот можуть отримати новий смартфон за півгодини, навіть не виходячи з квартири. А що найголовніше під час воєнного стану? Безпека. Функція «Безпечне отримання» гарантує, що пакунок буде вручений тільки адресату. Наразі API компанії покриває функціональні можливості безпосередньої доставки «останньої милі» – доставки до дверей клієнта».

Так, водій має приїхати в магазин, усе перевірити, попрямувати до кінцевого отримувача і передати товар в руки, що відповідає головній задачі про безпечне отримання. Від Фокстрот надходить верифікований код, який повинен вказати кожен отримувач. Це гарантує додаткову безпеку, що товар отримує саме замовник, а не стороння особа.

Можливість повернути або змінити замовлення – також важливий фактор. Інколи буває, коли немає кінцевого отримувача на місці або йому щось не сподобалось – є можливість повернути товар до магазину. Також клієнт в будь-який момент може відредагувати замовлення, змінити точку отримання, скасувати покупку тощо. Крім того, кожен клієнт може відстежувати своє замовлення.

Цікаві факти і проміжні результати

За словами представника Фокстрот, Uklon Delivery з перших днів запуску користується попитом серед клієнтів мережі, відвойовуючи частку у наявних видів клієнтської доставки. Зараз можна констатувати, що продукт вийшов на такі показники: середній час пошуку авто – 12 хвилин; середній час доставки – 26 хвилин. Першим замовленням з Фокстрот доставкою Uklon Delivery була кришка для пательні. Мінімальна відстань, яку водій здолав для виконання замовлення – 150 м, максимальна –13,6 км, середній чек покупки – 4500 грн.

«Якщо на початку ми позиціонували продукт як доставка за одну годину, то тепер дещо покращили ці показники. Від моменту замовлення до доставки товару клієнту, в середньому необхідно 47 хвилин. Тобто зараз ми готові запропонувати нашим клієнтам доставку за ті самі гроші (або взагалі безкоштовно під час дії різноманітних акцій), з однією відмінністю, що вона відбувається не «на завтра», а лише за одну годину!» – відзначив Вадим Осинський з Фокстрот.

І що найголовніше: витрати на цю доставку майже такі самі, як при звичайній доставці, яка існує на ринку, вона фіксована і коштує клієнту 149 грн. Тобто Uklon Delivery цілком відповідає ринку і може конкурувати, що і доведено кейсом із Фокстрот.

Партнери навели основні тренди послуги:

  • найпопулярніші товари – смартфони, навушники, мікрохвильові печі, пилососи, зубні щітки;
  • найменший товар – флешка;
  • найбільший товар – бойлер.

«До речі, з доставкою бойлера був курйозний момент. Він не проходив за габаритами, але водій, що приїхав забирати його, сказав, що виконає цю доставку. Ми дуже дякуємо цьому водію і компанії Uklon за те, що вони реалізують такі нестандартні кейси і бережуть лояльність наших покупців до бренда», – додав Вадим Осинський.

Результати і подальші плани

Для Фокстрот – у колаборації з надійним партнером збільшили долю швидкої доставки у портфелі перевізників, отримавши послугу доставки протягом години, мінімізували витрати на доставку останньої милі, збільшили продажі і підвищили лояльність клієнтів: за чотири місяці досягли 97 % NPS.

Для Uklon Delivery – розширили пакет послуг для клієнтів, пропонуючи верифікацію отримувача, страхування товару та можливість відстежувати замовлення за допомогою онлайн-трекеру.

«Наразі максимальна вартість товару, який ми доставляємо Фокстроту, складає до  45 000 грн. У планах – збільшити цей поріг до 70 000 грн. Крім того, плануємо наростити кількість замовлень шляхом збільшення максимальної відстані доставки: наразі ми доставляємо до 14 км, а вже через місяць будемо це робити до 30 км»,  – підсумував Євген Борисенко з Uklon Delivery.

*Відлік часу розпочинається з моменту прийняття замовлення на послугу доставки і може збільшитися через незалежні обставини (наприклад, дорожньо-транспортні пригоди та/або затори тощо).


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку