Як Intertop вдалося продати мільйон пар взуття під власним брендом Braska

Як Intertop вдалося продати мільйон пар взуття під власним брендом Braska

03.07.2018 08:07
  7329

Рішення створити Braska в компанії Intertop прийняли в 2004 році. З того часу рітейлеру вдалося продати більше мільйона пар взуття під цим брендом.

Як пише Harpers Bazaar, в Україні представлено понад сто люксових брендів і близько півтори тисячі марок в середньому ціновому сегменті. В останні роки українці все частіше готові купувати вітчизняні товари. У 2004 році, коли компанія Intertop прийняла стратегічне рішення створити власний бренд Braska, ситуація була зовсім іншою.

Молода індустрія моди, гламур нульових і повна недовіра до продукції, виробленої в Україні, – в таких умовах виходив на ринок новий бренд Intertop.

«У 2004-му існував загальносвітовий тренд на запуск private label великими компаніями. Тоді в мережі Intertop була велика частка комфортного взуття, такого як Skechers і Timberland. Але у цих марок немає взуття на високих підборах, яке українки дуже люблять і з задоволенням носять. Тому подібне взуття просто повинне було з’явитися в асортименті Intertop. Так нам вдалося створити модний та новаторський бренд на українському ринку – Braska. З його появою нам стало набагато простіше враховувати потреби клієнтів, і це головне», – розповідає CEO Intertop Сергій Бадрітдінов.

Маючи великий досвід співпраці з міжнародними марками, керівництво Intertop точно знало, що потрібно робити з новим брендом. За чотирнадцять років компанія створила 30 колекцій Braska і продала понад мільйон пар взуття. Вражаючий результат для української компанії, яка з першого дня існування і донині конкурує з глобальними успішними брендами.

Спільні колекції українських дизайнерів з Braska варті окремої згадки. Шість українських марок протягом семи років створювали капсули, що відображали власний погляд на актуальне взуття. Poustovit, Lake Studio, Bevza, Elena Burba, Chakshyn – всі вони розробляли дизайн моделей взуття та реалізовували його разом з фахівцями Braska.

Бренду це дало сильний іміджевий імпульс, покупцям – можливість придбати взуття улюблених дизайнерів за доступною ціною, а дизайнерам – підтримку в складні роки економічної кризи.

Цей сезон для Braska особливий: в колекції – 191 нова модель взуття. Безумовно, таке розмаїття моделей було б складно створити в одному місці. Взуття Braska випускають в Україні, Італії, Китаї, Індії та Бразилії. У кожній з цих країн бренд знайшов кращих виробників. «В Україні виробляється 40% взуття Braska, а для інших 60% у нас є суперпрофесійний підрядники за кордоном. Тому висока якість взуття гарантована», – зазначає Бадрітдінов.

Зараз Intertop – один з лідерів українського ринку fashion-рітейлу. При цьому компанія не зупиняється на досягнутому і продовжує розвиватися, відкриваючи нові магазини в Києві та регіонах країни. Зараз рітейлер управляє більш ніж 110-ма магазинами 13-ти роздрібних брендів в Україні, а також успішно розвиває онлайн-магазини intertop.ua, ecco.com.ua та plato.ua. Тільки за 2017 рік продажі компанії через онлайн-канал збільшилися на 64%, а в цілому продажі online-by-sell (OBS) виросли в 3,6 рази.

За матеріалами: Harpers Bazaar

Читайте також –

Сергій Бадрітдінов, INTERTOP: З українськими брендами простіше працювати ніж з міжнародними


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14