Пожвавити торгівлю: як заманити споживачів в звичайні й інтернет-магазини
Клієнтський трафік – рушійна сила рітейлерів. В пост-пандемічному світі першочергове завдання – збільшувати цей трафік і нарощувати продажі. Цей матеріал доступний російською мовою В експертному матеріалі на порталі Think with Google фахівець з рітейлу в регіоні EMEA Market Insights Google Пабло Перес поділився результатами дослідження: як повернути колишній потік клієнтів в офлайн-магазини, стабільно залучати онлайн-користувачів … Читати далі Пожвавити торгівлю: як заманити споживачів в звичайні й інтернет-магазини
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити