
Мережа хімчисток KIMS відкрила новий приймальний пункт у ТРЦ Sofia Mall


Комерційний директор консалтингової та керуючої компанії Building Development, яка управляє рядом об’єктів торговельної нерухомості по всій Україні, розповіла про новий торговий центр, який готується до відкриття вже літом цього року, його особливості, цільову аудиторію та перспективи.
Building Development працює на ринку комерційної нерухомості України понад 18 років. Під управлінням компанії знаходиться близько 200 000 кв. м, здебільшого торгівельної нерухомості, також в управлінні є об’єкти офісної нерухомості.
Building Development будує комерційні об’єкти якісно та швидко та спеціалізується на управлінні проєктами повного циклу, починаючи з аналізу локації та закінчуючи розробкою концепції, брокериджем, подальшим управлінням орендними відносинами, технічним менеджментом, фінансовим та юридичним супроводом.
– Цей проєкт ви також реалізуєте у партнерстві?
– Так, це проєкт Alterra Group, а ми розробляємо концепцію та ексклюзивно підбираємо орендарів. Alterra Group поруч будує великий логістичний комплекс Peretyn площею 60 000 кв. м. Ритейл-парк Obriy Peretyn вирішили розмістити на фасаді траси Львів-Київ.
Загалом, ми маємо значний досвід реалізації проектів такого формату та концепції — зокрема, Retail Рark Bucha, Obriy Trypil, Obriy Tatariv та інші.
– Де саме він розташований?
– Неподалік Львова, на виїзді з міста в сторону Києва, по трасі Львів-Київ. Поруч розташоване знамените Галицьке перехрестя, що також сприятиме залученню додаткових відвідувачів. Загалом у Львові є п’ять ключових транспортних артерій: траси на Київ, Стрий, Городок, Тернопіль та Івано-Франківськ. І саме на одній із них ми будуємо наш об’єкт.
– Чому вирішили побудувати ТЦ саме тут?
– Зараз у Львові складається така саме ситуація, як у Києві декілька років тому: люди не зацікавлені їхати за покупкам в центр міста: це займає багато часу, великі пробки – це не зручно. Тому покупці чекають якісного шопінгу неподалік від свого будинку, по дорозі з роботи. І ми таку можливість їм надаємо, в тому числі і через Obriy Peretyn.
Для зручності покупців, ми побудуємо світлофорне перехрестя, щоб людям було зручно заїхати і виїхати, не порушуючи правила дорожнього руху. Це забезпечить зручний заїзд до торговельного центру, а також виїзд на трасу в обидва боки: як до Львову, так і у напрямку до Києва або міст-сателітів Львова.
– Яка площа торговельного центру?
– За планом передбачено 7000 кв. м. комерційних площ.
– Він буде функціонувати у форматі ритейл-парку?
– Так, на наш погляд, саме такий формат забезпечує найбільш ефективне використання орендних площ і надає можливість представити відвідувачам максимально широкий вибір необхідних товарів.
Формат ритейл-парків у передмісті ми вже успішно реалізували під Києвом — у таких локаціях, як Буча, Бровари, Українка. Це активні зони житлової забудови на виїздах із міста, де стрімко зростає попит на комерційну інфраструктуру. Ми добре розуміємо потреби операторів у подібних локаціях — там, де вже сьогодні живе платоспроможна аудиторія, але бракує якісних торгових площ. Саме такий підхід ми втілюємо на прикладі ритейл-парку Obriy Peretyn.
– На який трафік розраховуєте?
– Він буде складатися з декількох частин. Перша – це жителі Дублян і Малехова, де багато багатоповерхової забудови, а також мешканці Львова. Також транзитний трафік та вечірній потік людей, який їде додому з роботи. Всього в радіусі 50 км від ТЦ знаходяться дуже багато населених пунктів, таких як Броди, Буськ, Радехів, Кам’янка тощо. Так що охоплення аудиторії дуже велике. Не менш важлива і якість цієї аудиторії: поблизу міста будуються котеджі, багато людей проживає у приватних будинках, тобто відноситься до платоспроможних громадян.
Як я вже казала, ТЦ Obriy Peretyn стоїть на пожвавленій трасі міжнародного значення Київ-Львів, а це один з найпопулярніших напрямків туристичного потоку. Згідно замірів, загальний пасажиропотік біля ТЦ складає 57 000 людей на день.
Незабаром поряд відкриється логістичний комплекс Peretyn, який, як я говорила, будує Alterra Group, працівники якого теж будуть нашими клієнтами. Там буде працювати близько 1200 працівників, і, відповідно, їм буде зручно скуплятися всім необхідним, не виходячи з робочого простору.
Як відомо, у Львові дуже актуальною є проблема нестачі паркінгів. Це теж стало одним з факторів, через які люди не хочуть їхати до центру міста за покупками. В нашому ТЦ ми облаштуємо великий паркінг на 200 машиномісць, і це буде нашою додатковою перевагою.
– Вже є домовленості та підписані договори з орендарями?
– Як і у ТЦ Obriy Tatariv, ми підписали контракт з продуктовим якорем – супермаркетом Torba. Буде працювати fashion-оператор Sinsay, Jysk, одяг Анді, drogerie, квіти Троянда, зоомагазин БелліZoo, Нова пошта, аптека Подорожник, господарчі товари, аксесуари, кав’ярня-пекарня Pekari bakery, кафе-ресторан Nectarine тощо. Ведемо переговори з дитячим розважальним центром. В цілому, намагаємося створити tenant-mix, який зможе запропонувати відвідувачам ТЦ все необхідне для повсякденних покупок.
– Фуд-корт буде?
– Так, вже домовилися з рестораном локальної львівської мережі Nectarine, який займе площу більше 350 кв. м. Є домовленість розміщення пекарні та піцерії. Також будуть заклади IQ Pizza та Pekari Bakery.
– На якому етапі будівництво?
– Стан готовності об’єкта досить великий, попередньо відкриття заплановане на кінець літа цього року, і в цілому ми дотримуємося графіку. Вже монтуємо фасади та заливаємо підлоги.
– В чому особливості архітектурної концепції Obriy Peretyn?
– Це буде в одноповерхова будівля, але з частковою надбудовою другого поверху. Там ми плануємо відкрити розважальну зону для дітей: з ігровими кімнатами, власною кухнею, можливість провести час разом всією родиною. Ведемо переговори з фітнес-центром.
Для зручності відвідувачів буде великий навіс над фасадом, щоб вони без перешкод могли заходити в магазини і під час дощу, снігу чи просто поганої погоди.
Будуємо укриття, його площа складає біля 400 кв. м, що дасть змогу із комфортом розмістити всіх співробітників та гостей торговельного центру у разі повітряної тривоги.
Багато уваги приділяємо оформленню фасадів, вони будуть дуже яскраві, естетичні та однозначно зможуть привернути увагу наших клієнтів. Усе побудовано на тому, що ми використовуємо натуральні матеріали – метали, бетон, дерево. Тобто без додаткових підфарбувань або штучних імітацій. Щоб усе було як є, натурально, по-справжньому”.
Ірина Коваль
Андрій Семиволос