Інна Морозова, Arricano: Кількість повітряних тривог впливає на трафік

Інна Морозова, Arricano: Кількість повітряних тривог впливає на трафік

11.07.2022 08:30
  2622
Микола Маранчак

Директор з маркетингу Arricano Інна Морозова про вакантність в ТРЦ Проспект, РайON, Сонячна Галерея та City Mall, організацію безпеки працівників і покупців у разі повітряної тривоги і актуальні напрямки маркетингу торговельних центрів в екстрених умовах.

 У четвер, 7 липня під час RAU Webinar «Відновлення роботи ТРЦ у воєнний час» директор з маркетингу Arricano Real Estate PLC Інна Морозова розповіла, як вплинула трагедія в Кременчуці на роботу об’єктів комерційної нерухомості компанії та який контент у соцмережах під час протистояння України з окупантом девелопер вважає найактуальнішим. RAU обрала ключове з її доповіді.

Про організацію безпеки працівників і покупців

Зв’язок з ДСНС у нас є, відправляли їм запити, але все, що отримували у відповідь, має рекомендаційний характер. Тому ми прийняли внутрішні правила, які донесли до всіх наших орендарів. Так, у нас є оголошення аудіосистемою, вказівники із напрямком руху до укриття. Під час повітряної тривоги торговельні центри працюють тільки на вихід.

У нас є підземний перехід біля ТРЦ Проспект, в інших торговельних центрах – укриття в будівлях. Є кілька адрес, щоб людина могла обрати, куди їй рухатися. У Кривому Розі ми погодили з ДСНС, що наш підземний паркінг в ТРК Сонячна Галерея може буде використаний як найпростіше укриття. Персонал і орендарі можуть там залишитися на час повітряної тривоги.

Про рівень вакантності

В ТРЦ Район вакантність нульова, у Проспекті складає до 1%, у Сонячній Галереї – приблизно 1,5% і у City Mall близько 2.5%.

Про трафік в ТРЦ після трагедії в Кременчуці

Ми не відчули суттєвого падіння трафіку, буквально кілька відсотків. Найбільше відвідуваність в усіх ТРЦ знизилася на наступний день після трагедії, але вже у кінці тижня ми побачили тренд на відновлення трафіку.

Не можу сказати, що в Запоріжжі або Кривому Розі відвідуваність критично низька, але в останні тижні кількість повітряних тривог збільшилася, тому на трафік це впливає.

Про маркетинг в екстрених умовах

Ми не зупиняємо маркетингову діяльність, але в нас скоротився горизонт планування. Ситуація навколо занадто швидко змінюється, тому довгострокові стратегії малоефективні. Встановлюємо короткострокові цілі та плануємо тактичні дії. Залишаємося на зв’язку з нашими клієнтами, в нас комунікація не переривалася.

З початку війни нам писали у месенджери. Ми надавали відповіді про актуальну ситуацію в торгових центрах. Вже з березня почали публікувати інформацію: які магазини працюють, за яким графіком; розповідали, де найближчі укриття і який план дій у випадку тривоги.

Про діяльність з приходу на посаду

Оптимізуємо зараз бюджети. Ще раз переглянули наші плани, канали комунікації, маркетингові інструменти, активності. Ми змінили план заходів і тепер ще більше фокусуємося на соціально-важливих проектах. Розпочали цикл семінарів із долікарської допомоги для наших відвідувачів. Перші семінари вже пройшли в ТРЦ City Mall. Робимо це за підтримки ДСНС. До нас приєдналася професійна команда парамедиків. В ТРК Проспект реалізуємо проект разом з Червоним Хрестом і потім плануємо проводити такі семінари у ТРЦ РайON та Сонячній галереї.

Запустили програму для адміністраторів та директорів наших ТРЦ. Вони всі пройдуть курс з домедичної допомоги і опанують основні навички, якими, можливо колись, зможуть врятувати життя чи будуть готові до критичних ситуацій. Фокусуємося на підтримці партнерів-орендарів, пропонуємо додаткові рекламні можливості, підтримуємо усі ініціативи, ідеї.

Про комунікацію з клієнтами у соцмережах

Сьогодні відвідувачі особливо чутливі до контенту та меседжів. Кілька місяців тому ми провели міні-опитування, аби виявити, який саме контент наразі максимально цікавий та актуальний. Найбільше споживачів цікавила інформація про те, які магазини працюють, які заклади відкриті, який у них графік. Тому робимо анонси відкриттів, публікуємо години роботи.

Друге, що найбільш важливе для споживачів та орендарів, це тема безпеки. Зі свого боку ми приділяємо їй максимум уваги. Не менш актуальною є тема соціальних проектів в ТРЦ, які ми реалізуємо задля майбутньої перемоги. Так, в ТРЦ Проспект команда Бринза-бару за підтримки нашої адміністрації готувала страви для окремих київських ТрО і відділень лікарень. Адміністратор Проспект з власної ініціативи передала багато гуманітарної допомоги від орендарів. В Кривому Розі наша команда допомагала благодійним організаціям, підтримали проект з допомоги безпритульним тваринам.

Читайте також –

Юлія Щаслива, Respublika Park: Попри все, життя продовжується! Працюємо разом з партнерами-орендарями заради перемоги


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку