Чужа марка: як українські рітейлери та ресторатори розвиваються по франчайзінгу
Використовуючи відомий бренд та налагодженні технічні процеси, підприємці-початківці успішно розвивають бізнес як в Україні, так і за кордоном. Портал Бізнес опублікував велику статтю, присвячену головним тенденціям розвитку українського ринку франчайзінгу. Одна зі сфер бізнесу, де франчайзінг зустрічається особливо часто – роздрібна торгівля (як правило, фермерською або органічною продукцією) та громадське харчування: кафе, бістро, фаст-фуд тощо. … Читати далі Чужа марка: як українські рітейлери та ресторатори розвиваються по франчайзінгу
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити