Нова екологія рітейлу: як догодити покупцю який не знає чого хоче
Дослідження міжнародної компанії Morning Consult, яка спеціалізується на аналізі рішень, показало, що рітейлерам варто не стільки просувати екологічні меседжі, скільки допомогти покупцям пом’якшити вплив споживання на навколишнє середовище. Зокрема, організувати торгівлю уживаними речами. Цей матеріал доступний російською мовою В своєму нещодавньому дослідженні «What Sustainability Means to Consumers» компанія Morning Consult розкриває ставлення й поведінку споживачів … Читати далі Нова екологія рітейлу: як догодити покупцю який не знає чого хоче
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити