Яким буде український e-сommerce у 2022 році: підсумки конференції Promodo Partners

Яким буде український e-сommerce у 2022 році: підсумки конференції Promodo Partners

23.09.2021 02:00
  1258
Дарія Осіїк

В Києві, в КВЦ Парковий, 17 вересня відбулася наймасштабніша закрита конференція для представників e-сommerce – Promodo Partners. Більше 700 топових гравців українського рітейлу говорили про бачення розвитку ринку на майбутній рік.

Читати російською мовою

Promodo Partners 2021 – це вже одинадцята конференція від агенції Promodo, яка має найглибшу в країні експертизу з розвитку онлайн-рітейлу. Дев’ять з десяти топових гравців ринку є її клієнтами. 

Подія мала закритий формат, проте зібрала більше 700 гостей. Більшість – особисто запрошені клієнти та партнери компанії. Тож в кулуарах відбувалося відкрите спілкування, а спікери на сцені не боялися говорити про цифри. 

«Зараз e-сommerce, на мій погляд, переживає дуже цікавий час. Ще півтора роки тому ми не знали, що буде з ринком. Потім різке зростання влітку. Сьогодні e-сommerce все більше і більше набирає обертів. І це вже точно про великі цифри, серйозні процеси та серйозні зміни», – зазначив CEO Promodo Олександр Колб.

Цього року на головній сцені заходу зібралися візіонери українського e-сommerce:

  • CEO Rozetka Владислав Чечоткін;
  • СЕО групи компаній Алло Максим Раскін;
  • співзасновник Нова пошта Володимир Поперешнюк;
  • CEO маркетплейсу Епіцентр Артем Шевченко;
  • CEO Kasta Андрій Логвін;
  • CEO Zakaz.ua Андрій Курський;
  • General Manager Cooker Віталій Яницький;
  • CMO Megogo Валерія Толочина.

Та співзасновник і член наглядової ради Української академії лідерства Андрій Зелінський з унікальним майстер-класом про побудову сильної команди. 

Спікери говорили про інноваційні ідеї, що впровадили під час карантину, та ділилися своїм баченням розвитку ринку у найближчому майбутньому. 

«Все більше клієнтів обирає те місце, де можна купити все й одразу. Щоб задовольнити цю потребу, ми маємо будувати екосистему. І коли ми замкнемо ланцюжок «виробник – склад – точка продажу», у нас вийде вертикалізація бізнесу. Вже буде неважливо, що продавати і за якою ціною. Ця система перетвориться на BaaS – Business as a Service», – сказав СЕО маркетплейсу Епіцентр Артем Шевченко.

Червоною ниткою крізь всі виступи пройшло питання, що робити з бізнесом зараз, аби в 2022-му посилити свої позиції. 

«Основна загроза 2022-го – це продакшн. Тобто терміни, терміни і ще раз терміни. І це один з основних моментів конкуренції. Якщо ми не навчимося швидко запускати наші бізнес-ідеї, то будемо відставати від поточного стану ринку й конкурентів. Наприклад, своя платіжка. Поки що це не мастхев для маркетплейсу, але пройде два роки – і вона буде вже мастхев»,вважає СЕО групи компаній Алло Максим Раскін.

Єдиного рецепту чи вірного підходу спікери не назвали, подекуди питання з залу від колег навіть переходили у гарячі дискусії. Проте у дечому всі виступаючі згодилися одностайно – поведінка клієнта змінюється тут і зараз, і бізнесу вкрай необхідно розуміти, як саме. Також сьогодні саме час експериментувати та робити те, чого ще не робили ані ви, ані ваші конкуренти.

«Один із головних трендів зараз – це швидкість. Клієнти хочуть отримувати товари «тут і зараз». Я пропоную e-сom не втрачати дорогоцінний час і швидше передавати на відправлення, щоб ми могли їх швидко доставляти клієнтам. Якщо ви приносите посилку до 12 години дня – вона буде доставлена в той же день у межах міста. Ми будемо ще прискорюватися, тому наразі тестуємо доставку безпілотниками, а також станемо ще ближчими до клієнтів – у містах розвиваємо мережу поштоматів, а у селах відкриваємо нові відділення. Наша мета – щоб кожен клієнт міг швидко купити онлайн те, що йому потрібно, і швидко це отримати», – каже співзасновник Нова пошта Володимир Поперешнюк. 

Компанія Promodo зібрала величезну залу всього за місяць. Створити особливу атмосферу та ще ефективніший нетворкінг допомагали партнери заходу: Ucloud, Нова пошта – доставка майбутнього, Uklon, Monaco, Наш Формат.

«Намагаюся щороку відвідувати Promodo Partners. Це не лише зустріч багатьох добрих друзів і колег по ринку, а й безцінний обмін досвідом та актуальною інформацією. В цьому році, як мені здається, команда Promodo перевершила всі минулі свої досягнення та наші очікування», – поділився враженнями Head of e-сommerce АТБ Олександр Базалуков.

«Конференція Promodo Partners вразила інформаційною насиченістю та цікавими спікерами, які поділились унікальним та дуже експертним контентом. Ми по собі знаємо, як не просто провести захід такого масштабу та ще й в ситуації невизначеності через можливі карантинні обмеження. Дуже сподобалась атмосфера відкритості та простоти на заході, а також круті партнерські інтеграції», – розповіла Head of ProCheese Department ARDIS GROUP Наталія Кагадій. 

«Такі заходи, як Promodo Partners, дають можливість не просто поділитися досвідом, а й стати частиною сильного українського бізнес-ком’юніті. Дякуємо організаторам за можливість поспілкуватися наживо і заряджати енергетикою колег, відчути підтримку і усвідомити, що навіть новий виток карантинних заходів повинен стати для кожного з нас стимулом для розвитку і зростання», – сказав Co-founder and COO Uklon Сергій Смусь.

Ще одна деталь, яка допомогла підсилити доповідь хедлайнера Андрія Зелінського про важливість побудови команди та стала родзинкою атмосфери, – це жирафа, внутрішній символ Promodo. І агенція не просто привезла її з собою до Паркового, а й подарувала маленьку копію кожному з гостей. 

Читайте також – 

RAU Awards 2021: як пройшла церемонія нагородження (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку