Конференція Customer Experience Management: Дві причини, чому проекти й продажі можуть провалитися

Конференція Customer Experience Management: Дві причини, чому проекти й продажі можуть провалитися

14.09.2021 11:10
  384
rau

Як налаштувати клієнтоцентричність – головна тема конференції Customer Experience Management: код клієнтоцентричності, яка відбудеться 17 вересня, у гібридному форматі – у Києві та онлайн (YouTube).

Цей текст доступний також російською мовою

Проекти й продажі сьогодні можуть провалитися через дві причини – ви неякісно вирішуєте проблему, яка є у клієнта, проблема, яку ви вирішуєте, у клієнта не існує.

Щоб не потрапити у пастку злиття часу, бюджету та людського ресурсу, варто змінити фокус компанії на клієнтоцентричність. Цей фокус зводиться до простої, на перший погляд, формули: розумієш бажання та мотиви поведінки клієнта = отримуєш профіт.

Але вся складність у справжньому розумінні бажання – кінцевої мети клієнта. Що очікує від компанії клієнт? Він бажає разом з брендом стати кращою версією себе – своєї зовнішності, здоров’я, навичок, стилю життя. Задача компанії зробити клієнта привабливим та ефективним… для його власних клієнтів – його оточення, керівників, співробітників, друзів, коханих, близьких.

До речі, світові лідери таку модель взаємодії-трансформації успішно практикують:

  • Netflix не просто створює фільми – він створює фільми разом з глядачем. Режисер живе в кожному з людей.
  • Starbucks не просто продає каву, він розвиває кавових гурманів, які вміють оцінювати нові інтеграції складових.
  • Spotify створює споcіб поліпшити себе за допомогою музики. Компанія знаходить музику для бігу, фітнесу, йоги – музику як спосіб процвітання людини.
  • Farfetch не просто продає модний одяг – бренд створює для вас стильний образ, який перетворює людину на особливо привабливу особу. Він стає її особистим стилістом.

Як налаштувати клієнтоцентричність – головна тема конференції Customer Experience Management: код клієнтоцентричності, яка відбудеться 17 вересня, у гібридному форматі – у Києві та онлайн (YouTube).

Протягом одного дня бізнес-заходу:

  • ви дізнаєтесь про сучасні моделі клієнтоцентричності у різних галузях на практичних кейсах та прикладах експертів;
  • визначите специфічні поведінкові патерни клієнта, щоб здійснити СХ-трансформацію, застосовуючи сучасний клієнтоцентричний підхід;
  • отримаєте найкращі практики побудови та адаптації СX-стратегій й визначите точки якісних змін у компанії;
  • складете карту СХ-розвитку на 2021-22 роки, щоб уникати стратегічних помилок й впроваджувати проривні конкурентоздатні СХ-моделі й створити тимчасову монополію у свідомості відданих клієнтів.

Приєднатися до учасників бізнес-заходу офлайн або онлайн ви можете за посиланням: https://kagroup.ua/cem

Щоб пришвидшити перехід до клієнтоцентричності, приєднуйтесь командами колег з різних департаментів. Для командної участі у заході, організатори надають формат реєстрації 3 + 1, коли за придбання трьох квитків четвертий – бонусом.

Реєструйтесь на Customer Experience Management – почніть трансформацію клієнтського досвіду просто зараз.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку