
ОККО відкрила новий АЗК з першим на Київщині сервісом ОККО Drive


Як налаштувати клієнтоцентричність – головна тема конференції Customer Experience Management: код клієнтоцентричності, яка відбудеться 17 вересня, у гібридному форматі – у Києві та онлайн (YouTube).
Цей текст доступний також російською мовою
Проекти й продажі сьогодні можуть провалитися через дві причини – ви неякісно вирішуєте проблему, яка є у клієнта, проблема, яку ви вирішуєте, у клієнта не існує.
Щоб не потрапити у пастку злиття часу, бюджету та людського ресурсу, варто змінити фокус компанії на клієнтоцентричність. Цей фокус зводиться до простої, на перший погляд, формули: розумієш бажання та мотиви поведінки клієнта = отримуєш профіт.
Але вся складність у справжньому розумінні бажання – кінцевої мети клієнта. Що очікує від компанії клієнт? Він бажає разом з брендом стати кращою версією себе – своєї зовнішності, здоров’я, навичок, стилю життя. Задача компанії зробити клієнта привабливим та ефективним… для його власних клієнтів – його оточення, керівників, співробітників, друзів, коханих, близьких.
До речі, світові лідери таку модель взаємодії-трансформації успішно практикують:
Як налаштувати клієнтоцентричність – головна тема конференції Customer Experience Management: код клієнтоцентричності, яка відбудеться 17 вересня, у гібридному форматі – у Києві та онлайн (YouTube).
Протягом одного дня бізнес-заходу:
Приєднатися до учасників бізнес-заходу офлайн або онлайн ви можете за посиланням: https://kagroup.ua/cem
Щоб пришвидшити перехід до клієнтоцентричності, приєднуйтесь командами колег з різних департаментів. Для командної участі у заході, організатори надають формат реєстрації 3 + 1, коли за придбання трьох квитків четвертий – бонусом.
Реєструйтесь на Customer Experience Management – почніть трансформацію клієнтського досвіду просто зараз.