Мобільний холод: мережа Брусничка запускає систему складського аутсорсингу
Тепер продукція окремих категорій буде розподілятися по магазинах торгової мережі за допомогою вантажних автомобілів-рефрижераторів.
Цей текст доступний російською мовою
За допомогою автопарку аутсорсингової організації будуть транспортуватися товари глибокої заморозки, які вимагають особливих умов перевезення при температурному режимі від -20 ℃ до + 6 ℃, йдеться в прес-релізі компанії.
Таке нововведення дозволить компанії розширити коло постачальників окремих категорій продукції, а також оптимізувати систему доставки товарів в магазини, що означає завжди своєчасну появу товарів на полицях фрешмаркет.
В даний момент компанія Український Ритейл має в своєму складі два склади – склад сухої продукції і так званий «холодний склад».
“Ми прагнемо до максимального комфорту наших покупців, який багато в чому залежить від своєчасної доставки товару і його свіжості. Саме тому прийнято рішення запустити аутсорсинговий склад глибокої заморозки. Впевнений, що це нововведення дозволить поліпшити доставку базових товарів – м’яса і риби, необхідних для щоденної покупки. Однозначно, це позитивно відіб’ється як на якісті продукції, так і на дотриманні термінів зберігання, – розповідає директор мережі Сергій Бєляєв.
Довідка. Український Ритейл розвиває торгову мережу формату «магазин біля дому» під ТМ «Брусничка». Компанія була заснована 13 вересня 2006 року. Магазини торгової мережі займають площу 300-400 кв. м з асортиментом близько 6000 тисяч позіцій.По станом на січень 2018 року мережа фрешмаркет Брусничка налічує 103 магазина в Донецькій, Харківській, Дніпропетровській, Луганській, Запорізькій та Полтавській областях. Центральний офіс компанії розташований в Дніпрі. Загальна чисельність співробітників компанії – більше 2 00 чоловік.
Читайте також –
Новини FMCG за лютий: АТБ викрив шпигуна, Сільпо активізується, а Фуршет згортається