Стратегія, праця, розвиток: як виник і зміцнів бренд «D.S.»
Цьогоріч восени мережа аптек «D.S.» відзначила два ювілеї – 15-ту річницю своєї торгової марки і 5-ту річницю проекту франчайзингу. Цей матеріал також доступний російською мовою А в липні минуло 29 років від моменту заснування ТОВ «Маркет Універсал» – керуючої компанії. Про те, як формувався бренд «D.S.», об’єднуючи аптеки в різних регіонах України єдиними стандартами та … Читати далі Стратегія, праця, розвиток: як виник і зміцнів бренд «D.S.»
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити